Péntek délig lehetett ajánlatot tenni Malév Zrt. f.a. relikviákra. A felszámolást végző Nemzeti Reorganizációs Nonprofit Kft. a most lezárult "körben" egy balatoni üdülőt és különböző vagyontárgyakat hírdetett meg. A légitársaság balatonlellei üdülőjére egyetlen ajánlat sem érkezett, viszont az irodabútorokat, szönyegeket és autókat hárman is vinnék.

Pályázni lehetett két Seat és három Volkswagen (köztük egy Malév-festésű Volkswagen Polo) típusú személyautóra, repülőgépekre gyártott szőnyegekre, fémdetektorra és bankjegyvizsgáló berendezésre is. A most meghirdetett vagyonelemekben továbbá catering eszközök, bútorok, rakomány-ellenőrző röntgen, promóciós eszközök, biztonsági kamerák és fegyvertároló kazettáktól is voltak. Ezeket a felszámoló egyben hirdette meg 50 millió forintért. ( Az üdülőben lévő eszközök irányára 6,4 millió forint volt de úgy tűnik ez sem volt vonzó.) A kiírás szerint az ajánlatok értékelésére nyolc nap áll rendelkezésre, vagyis a jövendő tulajdonos akár február végén beleülhet a Malév színekben pompázó Volskwagen Poloba.

A felkínált autók

Egy 2002-es évjáratú, ezüst színű, benzines Seat Toledo 1.6 16V Signo gépkocsi, 2014. július 20-áig érvényes műszaki vizsgával.
Egy 2001-es évjáratú, ezüstszürke színű, benzines VW Golf 1.4 16V Euró típusú gépkocsi, 2015. október 24-éig érvényes műszaki vizsgával.
Egy 1999-es évjáratú, fehérszínű, benzines VW Polo Classic 1.6 gépkocsi, 2011. augusztus 5-én lejárt műszaki vizsgával.
Egy 2001-es évjáratú, ezüst színű, benzines Seat Toledo 1.6 Signo gépkocsi, 2013. március 22-én lejárt műszaki vizsgával.
Egy 1999-es évjáratú, MALÉV festésű, benzines VW Polo Classic 1.6 gépkocsi, 2015. június 3-áig érvényes műszaki vizsgával. A gépkocsin található MALÉV márkanév és védjegy vevő általi használata a márkanév és védjegy tulajdonosának, a Malév Vagyonkezelő Kft.-nek az engedélyéhez kötött.

A Napi.hu értesülései szerint a mostani felszámolási fordulóban nem hirdették meg  a Malév Express színeiben korábban repülő, HA-LNA lajstromú Bombardier CRJ200ER repülőgépet.  A nem igazán fiatal, 2002-ben gyártott repülőgépért a felszámoló korábban 3,6 millió dollárt (817 millió forintot) kért, de vevő nem akadt - legalábbis eddig. Nem akadt jelentkező a különböző repülőgép-alkatrészekre sem.  Ezeket az egykori nemzeti légitársaság flottájában repülő Boeing 737 Next Generation és Bombardier Q400-as típusokhoz rendelték. A felszámoló az alkatrészekből összeállított "csomagra"  20 ezer dolláros árat tűzött ki.