Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A portál olvasója váratlanul a következő sms-t kapta a Magyar Postától: "T. Ügyfelünk! Csomagját kivettük a Posta Csomagautomatából. Hamarosan tájékoztatjuk, hogy csomagját mely postán veheti át. MPL Telefonos érdeklődésére azt a tájékoztatást kapta, hogy technikai okok miatt hamarabb ki kellett venni a csomagot az automatából".

A telefonos ügyfélszolgálat meglehetősen zsúfolt volt csütörtök délután, az ügyintéző elmondása szerint azért, mert rengeteg megkeresés érkezett a csomagautomaták ügyében. Ezért a Portfolio.hu szerint a probléma tömeges lehet.

Az olvasó azt a tájékoztatást kapta, hogy az Árpád hídi csomagautomata helyett a Nyugati téri központi postafiókban veheti át a csomagját. Ez alapján tehát a csomagautomaták nem üzemelnek és a posta a helyzetet úgy kezeli, hogy a fiókokba irányítja a csomagokat. Ezzel sok-sok csomagrendelőnek nagy vesződséget okoz a posta, de a megrendelők biztonsággal megkaphatják rendeléseiket - írta a Portfolio.

Megjavult a rendszer

Délután a Posta közölte, hogy műszaki informatikai meghibásodás okozott fennakadást a csomagautomatákba történő küldeménykézbesítésben. A probléma országosan érintette a csomagautomata hálózatot. A hiba mostanra elhárult, a csomagautomaták ismét működnek.

A probléma miatt a végül nem csomagautomatába kézbesített küldeményekről az érintett ügyfelek már kaptak értesítést. Ezen ügyfelek az üzenetben jelzett helyen tudják átvenni a csomagokat.