Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Vitézy azt is írja, hogy úgy tűnik, volt értelme kiállni a tömegközlekedés mellett és szóvá tenni a nagykörúti zöldhullám ügyét.

Mint ismert, múlt csütörrtökön megszüntették a Nagykörúton a villamosbarát lámpaprogramot, óránként 560 utassal kevesebbet tudtak szállítani a Combinók. A lámpaprogram régóta szálka volt az autósok és Tarlós István főpolgármester szemében - írja az Index.

Pénteki tájékoztatóján Tarlós óvatosan fogalmazott: azt közölte, hogy a nagykörúti jelzőlámpák újrahangolását nem ő rendelte el, de támogatja azt, amíg annak számszerűsíthető, negatív hatásait nem igazolják.

A portál információi szerint elég hamar bebizonyosodott, hogy korábbi menetrendjüket nem tudják tartani a 4-6-os villamosok, jelentős a vonali késés volt, késtek a trolik is. Annyira rosszak voltak az eredmények, és olyan erős volt a sajtóvisszhang, hogy inkább meghátráltak: a kísérlet megbukott, visszaállt a régi rend.