A városokban élő fiatal kínai nők képesek akár egész havi fizetésüknek megfelelő összeget fizetni egy divatos mobiltelefonért, szívesen utaznak és költik a pénzüket kulturális eseményekre, autókra, illetve a rekreációs szolgáltatásokra. Egyes helyi szakértők szerint a kellő jövedelemmel rendelkező hölgyek bármit megvesznek, amit a reklámok ajánlanak nekik. Egyikük azt nyilatkozta újságíróknak, hogy szülei ugyan takarékoskodásra biztatták, de úgy véli, ha keményen dolgozik, akkor elég jól fog keresni a jövőben is, így nem lesznek gondjai, ha most fenekére ver a fizetésének. Mint mondta anyja példáját veszi alapul, hiszen amikor ő fiatal volt, Kína igen szegény ország volt... Velejárója a hölgyek költekezési hajlamának, hogy ők döntik el, mely márkák lesznek sikeresek a világ legnépesebb országában. A Nokia, a Coca-Cola, a Swatch, illetve az olyan luxusmárkák, mint a Christian Dior és mások, mind az ő kegyeik megnyerésén keresztül növelhetik eladásaikat. A kiskereskedelmi forgalom 15,7 százalékkal nőtt az idei év első nyolc hónapjában Kínában, ami az urbanizáció terjedésének köszönhető. A fiatal nők a gyors gazdasági növekedés nyomán könnyen szabadulnak tradicionális kötöttségeiktől. A Credit Suisse becslése szerint a 20-29 évesek havi bére 34 százalékkal nőtt 2006-ban, miközben az átlagos emelkedés csak 18 százalék volt.