Az intézet mintegy háromezer vállalat márkáját elemezte 24 országban, 16 ágazatban. Az aranyérmes finn brand mögött a második helyen a Vodafone áll 22,55 milliárd euróval, a harmadik a Mercedes 10,94 milliárddal, majd a Deutsche Bank (16,8 milliárd), spanyol Telefónica Móviles (16,3 milliárd), a francia Louis Vuitton (16 milliárd), a BMW (15,4 milliárd), a T-Mobile (12,8 milliárd), a francia Orange mobilhálózat (12,5 milliárd) és az HSBC bank (12,1 milliárd) jön. A vállalatnevek, mint márkák sorrendje ettől eltér, ott a Nokiát a már említett francia luxusbrandet is birtokló LVMH követi, majd a Unilever, a Telefónica, a Vodafone, a Mercedes-Benz, a Deutsche Telekom, a BMW, a France Telecom és a belga InBev söripari csoport jön. A márkák értékességének szempontjából a legsikeresebb ágazatnak a pénzügyi szolgáltatás, a fogyasztói javak, a távközlés, a kiskereskedelem és az autóipar számít. Az ágazaton belül rangsorokat tekintve az autóipar legértékesebb márkája a Mercedes, az üzleti szolgáltatásoké az SAP, a fogyasztási javak üzletágé pedig a Unilever. A felmérésből kiderül, hogy a 16 legértékesebb márkából nyolc németországi, három brit cégekhez tartozik. A top-10 márkák értékét összegezve viszont Nagy-Britannia ha csak hajszállal is, de megelőzi Németországot, a maga 137 milliárd eurós szintjével. Az elemzés külön kiemeli a kelet-európai országokat, ahol az orosz Beeline mobilcég (5,6 milliárd euró) lett a listavezető. Idehaza a Szerencsejáték Zrt. vitte el a pálmát, ami a maga 466 millió eurós értékével az európai rangsor 335. helyén áll. A hazai top-10 márka összesen 1,29 milliárd eurót ér, vagyis nagyjából a Nokia értékének az 1/25-ét. Ami régiónkat illeti, Szlovákiában az SPP közműcég (187 millió euró), Romániában a Szerencsejáték Zrt. helyi megfelelője, a Loteria Romana (35 millió euró), Lengyelországban pedig a Polkomtel (683 millió euró) végzett az élen. Összehasonlításul: a legdrágább osztrák márka, a Red Bull 10,9 milliárd eurót ér.