A nyári fesztiválláz elkapta az üdítőital- és a sörgyártókat is - tudósított a Maszol. Több terméküket ideiglenesen speciális névvel és dizájnnal forgalmazzák a két legnagyobb erdélyi fesztivál, a kolozsvári Untold és a bonchidai Electric Castle apropóján.

A közelmúltban japán tulajdonba került Ursus Breweries Ursus Untold néven dobott piacra egy állítólag új recept alapján készült terméket. Az Ursus Breweries az Untold mellett a 155 ezer embert vonzó konstancai Neversea fesztivállal is partnerségre lépett.

A Coca-Cola a címkékbe bedolgozott untoldos karkötőkkel gyártja idén nyáron több félliteres termékét, egyes dobozok pedig Electric Castle felirattal kerülnek a boltok polcaira. A Hargita Gyöngye Rt. Perla Harghitei ásványvizének címkéjére az I Am Electric felirat került. A tavalyi Electric Castle-nak 120 ezer, az Untoldnak 300 ezer nézője volt.