Újdonsággal támad a Lidl

Beszáll az utazásközvetítésbe Lengyelországban a Lidl. A cél az, hogy több pénzt hagyjanak náluk a családok, akiket a varsói kormány 500 plusz névre keresztelt programja kiegészítő jövedelemhez juttatott.
Barabás Júlia, 2017. szeptember 13. szerda, 16:40

A Lidl kereskedelmi hálózat legújabb lengyelországi projektje a Lidl utazások nevet kapta - írta az onet.pl. A napokban jelent meg az első katalógus a bel-és külföldi utazási ajánlatokkal az üzletekben. Hogy sikeres lesz-e az új szolgáltatás, azt a következő hónapok döntik el. A cég többet akar kifacsarni a családoknak adott - gyermekenként emelkedő - 500 plusz programból, mint a többi nagy kereskedelmi lánc.

A Lidl nem eladni akarja az utazásokat, hanem csak közvetíteni. Hála közel 600 boltjának, ahol a katalógusokat osztogathatja, az utazási irodákkal kedvezőbb feltételeket tud tárgyalni, mint amikor az utazni vágyók egyenként térnek be hozzájuk. Kéthetente olyan új ajánlatokkal fog előállni, amelyek értékesítésére kizárólagos joga lesz.

Magukat az utakat nem a Lidlben kell majd megvenni, hanem egy különleges információs vonal segítségével, illetve az interneten. Az ügyfeleknek csak ellenőrzött hoteleket, a modern autóbuszokat és a biztos repülőjáratokat kínálnak majd - állítják a cégnél.

A Maldiv- és a Seychelle-szigetek ugyanúgy benne lesznek a kínálatban, mint Szenegál, a Kanári-szigetek vagy a téli szezonban az olasz Alpok és a lengyel üdülőközpontok. Az egyik legdrágább lehetőség egy kilimandzsárói út 11 ezer zlotyért (830 ezer forint).

A Lidl a lengyelországi utazásközvetítéshez hasonló szolgáltatást kínál Romániában és Németországban is.

HOZZÁSZÓLÁSOK