Az egy évvel korábbinál mintegy 20 százalékkal nagyobb, 65 millió dolláros nettó eredménnyel zárta üzleti évének második negyedét a CarMax Inc., ám az esztendő egészére vonatkozó prognózisát szűkebbre szabta a piaci környezet okozta nehézségekre, és az autóeladások csökkenésére hivatkozva. A társaság eladásai az augusztus 31-ével véget ért második negyedben 2,12 milliárd dollárra rúgtak, ám az éves szinten 10 százalékos növekedés egyrészt elmaradt a várttól, másrészt jelentős mértékben a lánc terjeszkedésének volt köszönhető. A legalább egy éve meglévő telepek eladásait figyelembe véve a forgalom csak 3 százalékkal emelkedett, az első negyedévi 6 százalékos tempó után. A február 28-áig tartó üzleti évet tekintve a társaság részvényenként 92-98 centes eredményt vár, szemben a korábbi prognózisban szereplő 1,03-1,14 centes várakozással.