A világ második legnagyobb sportszer és -ruházat gyártója tavaly 52 százalékkal tudta növelni eladásait. A boom mögött keresletnek a németországi foci vb által hajtott növekedése, valamint a Reebok amerikai növekedése áll. A múlt évben 10,08 milliárd eurót tett ki a forgalom, az adózás előtti eredmény pedig 881 millió euró volt - az elemzői várakozások 897 millió mutattak, a forgalmat pedig 10,11 milliárd euróra prognosztizálták. A növekedésben jelentős szerepet játszott az amerikai Reebok akvirálása, aminek révén elsősorban a tengerentúli piacokon tudott erősíteni az Adidas, és első ízben ért 10 milliárd euró feletti árbevételt. A tavalyi negyedik negyedévben a csoport forgalmának csaknem 48 százalékos bővülését érte el, az eladások 2,25 milliárd eurót tettek ki. Az EBIT pedig a z előző év hasonló időszakának 35 millió erurója után 52 millióra ugrott. Ez azonban elmaradtak a 75 milliós elemzői várakozásoktól.