Divatdiktátorok elérhetőbb áron

Karl Lagerfeld után most Roberto Cavalli kollekciójával színesítik a Hennes & Mauritz kínálatát.
NAPI Online, 2007. szeptember 26. szerda, 11:55

A H&M profitja az előrejelzéseket meghaladó 3,17 milliárd svéd korona lett az előző negyedév során, 25 százalékkal magasabb, mint az előző év azonos időszakában regisztrált 2,54 milliárd korona. A stockholmi székhelyű cég a harmadik negyedévben 16 új üzletet nyitott meg az Egyesült Államokban és Spanyolországban, és újabb butikok megnyitását tervezi világszerte.

Az jól bevált húzást, miszerint egy-egy neves tervező darabjait is felvonultatják - 2007-ben ez a tervező Karl Lagerfeld volt - a cég tovább folytatja. Novembertől elérhetőek lesznek a Roberto Cavalli által tervezett kollekció darabjai.

A Hennes & Mauritz részvényei megközelítőleg 13 százalékkal tornászták feljebb magukat ebben az évben, körülbelül ugyanannyit, amekkorát a nagyobb rivális, a spanyol Inditex részvényei is emelkedtek, aki a múlt héten 34 százalékos profitnövekedésről számolt be az előző negyedév során a Zara és a Bershka márkák rendkívüli népszerűségének köszönhetően.

HOZZÁSZÓLÁSOK