Emelkedett a Henkel árbevétele

Erőteljesen emelkedett a Henkel árbevétele és nyeresége a második negyedévben.
Dzindzisz Sztefan, 2017. augusztus 10. csütörtök, 10:21

A düsseldorfi székhelyű tisztálkodó- és tisztítószereket, továbbá kozmetikai cikkeket gyártó vállalat csütörtökön közölte, hogy árbevétele 9,6 százalékkal 5,1 milliárd euróra, üzemi eredménye pedig 11 százalékkal 909 millió euróra nőtt a június 30-án véget ért negyedévben.

Az akvizíciók nélkül számított organikus árbevétel azonban csak az erre az évre előirányzott növekedési sáv alsó szélén, 2,2 százalékkal emelkedett, minthogy a szépségápolási üzletág stagnált, a ragasztószer-üzletágban pedig az első negyedévi 5,5 százalékkal szemben csak 3,4 százalékkal bővültek az eladások - írja az MTI.

A Henkel olyan márkák mögött áll, mint a Persil, a Prill, a Perwoll, a Schwarzkopf, a Fa és a Loctite.

A Henkel Magyarország Kft. a közép-kelet-európai régió első Henkel-vállalataként 1987 óta van jelen a magyar piacon, közel 1000 embernek ad munkát. Két gyára van: Környén vizes bázisú és elektronikai ragasztóanyagokat, Körösladányban mosó- és háztartási tisztítószereket gyárt. (Csőstül zúdul a baj a neves gyógyszercégre.)

HOZZÁSZÓLÁSOK