Igényeseknek Lenovo-notebook

A kínai Lenovo agresszív terjeszkedésre készül 2008-ban Európában, ThinkPad notebookjaival az igényesebb fogyasztókra hajt.
NAPI Online, 2007. október 2. kedd, 08:42

A kínai piacon uralkodó Lenovo, amely számítógépgyártó üzletágát az IBM-től vásárolta, 2008-ban az európai piac meghódítására készül - idézi a Világgazdaság a cég elnökét, Jang Jüan-csinget. A társaság saját értékesítési partnerekből álló hálózatot és erős szervizhátteret akar kiépíteni. Szemben a várakozásokkal, miszerint egy kínai cég csak olcsóságával próbálhatja meghódítani a vásárlókat, a Lenonvo a jól bevezetett márkanevekben, mindenekelőtt a még az IBM-től ismert ThinkPad termékcsaládban bízik, és az igényes vevőkre számít.

A versenyt fokozza, hogy a tajvani Acer, amely nemrégiben bekebelezte az amerikai piac egyik jelentős notebookszállítójának számító Gatewayt, megszerezheti a holland Packard Bellt is, amivel egy csapásra felturbózza európai jelenlétét.

HOZZÁSZÓLÁSOK