BUX
37895

Internetes dinoszaurusz veszi meg a Huffington Postot

A világ egykori legnagyobb internetszolgáltatójából egyre inkább tartalomszolgáltató és médiaóriássá váló AOL újabb felvásárlást jelentett be: az egyik legnépszerűbb amerikai híroldalt, a Huffington Postot vette meg a cég 315 millió dollárért.

NAPI, 2011. február 7. hétfő, 10:38

Az oldal az AOL más tematikus híroldalaival és blogjaival (többek között az Engadget, TechCrunch, Moviefone, PopEater, AutoBlog, StyleList tartozik ide) közösen, Huffington Post Media Group néven fog működni, a Huffington Post névadója, és alapítója, Arianna Huffington főszerkesztésével. Az AOL becslése szerint a csoport havi 270 millió olvasót fog elérni a világon, ebből 117 milliót Amerikában.A Huffington Post 2005-ben indult, két alapítója Arianna Huffington, görög származású újságíró, Michael Huffington republikánus szenátor és olajmilliomos volt felesége, illetve Ken Lerer, az AOL egykori alelnöke. Az AOL pedig a nyolcvanas-kilencvenes években a világ legnagyobb internetszolgáltatója volt.A HuffPo indulását követően pár év alatt óriási népszerűségre tett szert, jelenleg a 30 leglátogatottabb weboldal között van Amerikában, a híroldalak között csak a Yahoo News, a BBC, a CNN, és a New York Times népszerűbb nála.