Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A Bloomberg 444.hu által idézett beszámolója szerint a vállalaton ugyanis hatalmas a nyomás, hogy költségeket takarítson meg a dízelbotrány miatt várható büntetések és az értékesítés várható visszaesése miatt. Ez nem lesz fájdalommentes - mondta Matthias Müller, a VW új vezérigazgatója, amivel akár elbocsátási tervekre is utalhatott. A költségmegtakarítások másik oldala leginkább a kutatás-fejlesztést érintheti majd azután, hogy tavaly több mint 17 milliárd eurót költött a VW fejlesztésre. További lehetőség a beszerzési árak leszorítása és a szponzorációs kiadások csökkentése.

Ha a Volkswagenhez tartozó Audinak voltak bővítési tervei a győri gyárral kapcsolatban, akkor azok is veszélybe kerülhetnek.

A cég eddig 6,5 milliárd eurót tett félre az amerikai dízelmotorok visszahívására és az ezzel járható javításokra, de a kártérítésekre csak az USA-ban legalább 7,4 milliárd eurót kell majd költenie becslések szerint.

A győri Audi Hungaria Motor Kft.-nek elküldtük kérdéseinket, amint befutnak a válaszok, közöljük.