BUX
39279

Jól jött a foci a söreladásoknak

Az Anheuser-Busch InBev NV – a világ legnagyobb sörgyártója – 7,3 százalékkal több profitot termelt a második negyedévben, mint tavaly; a focivébének köszönhetően a vártnál jelentősebben emelkedett az eladott sör volumene.

Kasnyik Márton, 2010. augusztus 12. csütörtök, 11:09

A nettó profit 1,15 milliárd dollárra nőtt a második negyedben, ami meghaladja az 1,08 milliárd dolláros elemzői a várakozásokat; az eladott sör volumene összesen 2,1 százalékkal nőtt, miközben az elemzők 1,1 százalékos növekedést vártak.A kamatfizetés, adó és amortizáció előtti eredmény (EBITDA) 5,6 százalékkal 3,35 milliárd dollárra nőtt, a vállalat az év hátralevő részében további növekedésre számít.A teljes árbevétel ugyanakkor 3,4 százalékkal 9,17 milliárd dollárra esett. Főleg Brazíliában nőtt az eladott sör volumene, ahol 13,4 százalékkal több sört tudtak eladni, miközben Észak-Amerikában 3,4 százalékkal csökkent az eladott sör volumene.