BUX
39279

Jól megy a H&M áruházláncnak

Nőtt a Hennes & Mauritz (H&M) svéd divatáru-kiskereskedelmi lánc profitja a november végéig tartó három hónapban, ami egyben utolsó pénzügyi negyedéve is volt - írta az MTI.

Domokos Erika, 2017. február 1. szerda, 13:57

A Zara után a világ második legnagyobb ágazati vállalata azt közölte, hogy a november végével záródott három hónapban az adózott eredménye 5,9 milliárd svéd koronára (1 korona 32,98 forint) nőtt az egy évvel korábbi 5,5 milliárd koronáról. A profit először emelkedett öt negyedévi folyamatos csökkenés után - írta az MTI.

Az adózás előtti eredmény 7,4 milliárd koronára nőtt az egy évvel korábbi 7,2 milliárd koronáról, meghaladta az elemzői várakozások átlagában szerepelt 7 milliárd koronát.

A H&M negyedéves forgalma a november végéig tartó három hónapban 8 százalékkal, 52,7 milliárd koronára emelkedett az egy évvel korábbi 48,7 milliárd koronáról.

A vállalatnak 4351 üzlete volt november végén világszerte, ez 427 egységgel több az egy évvel korábbihoz képest.

A H&M 35 ország online piacán van jelen, és ezt a szolgáltatást további hat országban (Törökország, Tajvan, Hongkong, Makaó, Szingapúr és Malajzia) tervezi bevezetni az idén - írta az MTI.