BUX
39279

Jól megy az Adidasnak

Az egy évvel korábbi 140 millió euróról 44 millió euróra csökkent a tavalyi utolsó negyedévben a sportszergyártással foglalkozó Adidas csoport negyedéves adózott vesztesége; az év egészében az adózott eredmény 29 százalékkal 634 millió euróra emelkedett, a bevétel pedig 14,53 milliárd euróról 17 milliárd euróra nőtt.

MTI, 2016. március 3. csütörtök, 10:21

A német cégcsoport tájékoztatása szerint elsősorban az Adidas és Reebok márkák iránt megnőtt kereslet mérsékelte a cég negyedéves veszteségét, amit növeltek viszont a megemelkedett költségek és a devizaárfolyamok kedvezőtlen hatásai.

A csoport december végével záródott háromhavi bevétele éves szinten 12 százalékkal 4,2 milliárd euróra emelkedet. A sportszergyártó a világ valamennyi térségében bevételnövekedést ért el, Oroszországot kivéve.

Az Adidas márkánál 15,5 százalékkal, a Reeboknál 5,4 százalékkal nőtt a negyedéves bevétel.