Jól ment az ismert luxusmárkának

A vártnál nagyobb nyereséget termelt a Tiffany & Co ékszerház üzleti évének harmadik negyedében, elsősorban az amerikai és a kínai kereslet bővülése jóvoltából - írja az MTI.
Szász Péter, 2017. november 29. szerda, 17:20

A New York-i székhelyű ékszeripari vállalat szerdán azt közölte, hogy az október végével zárult három hónapban az adózott eredménye éves összevetésben 5,4 százalékkal 100,2 millió dollárra, részvényenként 80 centre emelkedett.

A negyedéves bevétel 3 százalékkal 976,2 millió dollárra nőtt. A Tiffany legnagyobb piacán, az Egyesült Államokban a negyedéves eladások 1 százalékkal, az ázsiai-csendes-óceáni térségben pedig 15 százalékkal nőttek, különösen a kínai kereslet bővülése nyomán.

Az elemzői várakozásokban kisebb, 76 cent részvényarányos eredmény és mérsékeltebb, 957 millió dolláros bevétel szerepelt.

A Tiffany árfolyama az elmúlt 12 hónapban 20 százalékkal, az idei év eleje óta 21 százalékkal nőtt.

A negyedéves adatközlés után az ékszerház részvényének az árfolyama a keddi záróértékéhez képest 2 százalékos emelkedéssel, 96 dolláron állt New Yorkban, a szerdai tőzsdenyitás előtti elektronikus kereskedésben.

Címlapkép: AFP / TIMOTHY A. CLARY

HOZZÁSZÓLÁSOK