Az elsősorban exkluzív márkákkal rendelkező vállalat forgalmán valamelyest csorbított, hogy a vásárlók sokkal inkább az olcsóbb termékek felé fordultak a szorult gazdasági helyzetben.
A társaság a gyorsjelentésében Paul Walsh, a Diageo vezérigazgatója leszögezi, hogy a július elsejével kezdődött 2010-es pénzügyi év nagy kihívásokat tartogat, és az üzemi nyereség organikus bővülése is nagyban lassulhat. A Diageo a 2009-es pénzügyi évben 4 százalékos organikus növekedést tudott felmutatni, ezzel éppen hogy teljesítve 4-6 százalékos éves célja alsó értékét.
A társaság jövőre elsősorban 120 millió fontos költségmegtakarító programjával akarja javítani teljesítményét. Ennek részeként jelentette be még márciusban végén a Diageo, hogy leépítést tervez budapesti üzleti szolgáltató központja több mint 800 fős létszámából is.