A német hatóság júniusban kezdte vizsgálni a ProSiebenSat.1 reklámidő-értékesítési leányvállalata, a SevenOne Media, valamint az RTL kölni irodájának tevékenységét, mert a gyanú szerint a két fél a tévéreklám-piacon lévő domináns pozícióját a kisebb csatornák kiszorítására igyekezett felhasználni. A hivatal azzal vádolta a cégeket, hogy nagy kedvezményeket kínáltak fel a médiaügynökségeken keresztül az ügyfeleknek, amelyek így tévéreklámjaik jelentős hányadát a két csoport adóin futtatták.
A német hatóság júniusban kezdte vizsgálni a ProSiebenSat.1 reklámidő-értékesítési leányvállalata, a SevenOne Media, valamint az RTL kölni irodájának tevékenységét, mert a gyanú szerint a két fél a tévéreklám-piacon lévő domináns pozícióját a kisebb csatornák kiszorítására igyekezett felhasználni. A hivatal azzal vádolta a cégeket, hogy nagy kedvezményeket kínáltak fel a médiaügynökségeken keresztül az ügyfeleknek, amelyek így tévéreklámjaik jelentős hányadát a két csoport adóin futtatták.