Küzd a bizalomért a Volkswagen

A gyenge évkezdet ellenére is meg kívánja őrizni a Volkswagen fő márkája, a VW piaci részesedését Németországban.
MTI-Eco, 2016. február 7. vasárnap, 14:14

Az év első felében a forgalom fellendülésére számítunk - nyilatkozta Thomas-Werner Zahn, a Volkswagen személygépkocsi értékesítési igazgatója az Automobilwoche lapnak adott interjúban. Meg vagyunk győzőzdve róla, hogy a Volkswagen 2016-ban is a 2014-es és 2015-ös piaci részesedést éri el - közölte. Az újság szerint a Volkswagen piaci részesedése mindkét évben 21 százalék volt.

Januárban a VW márka forgalomba helyezései a szövetségi járműnyilvántartó hivatal, a Kraftfahrtbundesamt adatai szerint 8,8 százalékkal csökkentek az egy évvel korábbihoz képest. Az Egyesült Államokban pedig még ennél is nagyobb, 14,6 százalékos volt a visszaesés.

A legnehezebb az ügyfelek és a közvélemény bizalmának a visszaszerzése lesz - mondta Thomas-Werner Zahn, hozzátéve, hogy ennek érdekében egy tájékoztató reklámkampányt indít a Volkswagen. A dízelmotor jövőjéért nem aggódik a Volkswagen értékesítési igazgatója. Semmilyen következményre nem számítunk a motorok választékában. Szilárdan hiszünk a dízelmotor németországi jövőjében, a dízelmotorok népszerűsítésére ugyanakkor nem tervezünk reklámkampányt indítani.

HOZZÁSZÓLÁSOK