BUX
38018

Magyarország felé (is) nyit a Hennes & Mauritz

Sikeresen zárta tavalyi utolsó negyedévét a svéd Hennes & Mauritz AB, Európa legnagyobb ruházati áruházlánca, jó ötletnek bizonyult ugyanis leszerződtetni Karl Lagerfeldet egykollekció elkészítésére.

Kummer Krisztián, 2005. január 28. péntek, 10:55

A társaság nettó nyeresége 2,96 milliárd svéd koronára (396 millió dollárra) nőtt az egy évvel korábbi 2,27 milliárd koronáról, amivel alaposan felülmúlta az elemzői konszenzus 2,63 milliárdos prognózisát. A H&M forgalmának Karl Lagerfeld adott hatalmas lökést, a Chanel divatdiktátora ugyanis egyszeri tervezésre leszerződött a céghez - nem titkoltan azzal a céllal, hogy új vevőket szerezzen az áruházláncnak.

A remek eredmények mellett a Hennes & Mauritz azt is bejelentette: az idei pénzügyi évben 145-155 üzletet és 12 outletet nyitna, ami 13 százalékos bővülést jelentene a tavalyi szinthez képest. A társaság - felkészülve a lassuló nyugat-európai piacra - többek közt Kanadában, Szlovéniában és Magyarországon is piacra lépne.