A Social Daily statisztikái szerint bár az elmúlt hónapokban lassan emelkedett az új felhasználók száma, egy hónap alatt így is 200 ezer ember regisztrált be és ezzel Magyarország elérte az 5 millió felhasználót. Ezzel pedig hazánk világviszonylatban a 43. legtöbb felhasználóval rendelkező ország lett.

A magyarországi felhasználók körében a mobilpenetráció 83 százalékos, a felhasználók 52 százaléka nő, több mint 23 százaléka 25-35 év közötti, és 13 százalék adta meg családi állapotának azt, hogy egyedülálló, viszont az elmúlt fél évben 56 ezer felhasználó házasodott. Ha pedig a szokásokat vesszük górcső alá, akkor kiderül, hogy a magyarországi felhasználóknak 9,6 százaléka utazik gyakran, és a kedvenc célpontjuk Németország mellett Anglia. A többség legszívesebben egy hegyen kirándul (6,4 százalék), de majdnem ugyanennyien részesítik előnyben a városnézést is.

A Social Daily statisztikái szerint szabadidejében szívesen sportol a magyar, leginkább edzőterembe jár és testépítésre fordítja az időt, de a futás és a jóga is népszerű sport. A bioélelmiszerek iránt 26 ezer felhasználó érdeklődik, 580 ezer felhasználó kedveli a borokat, míg a sört 360 ezer ember.