BUX
39962

Megnyolcszorozta nyereségét a tekintélyes újság

Jól teljesített a Washington Post a második negyedévben; a jó eredményt az erősödő hirdetési piac, alacsonyabb kiadások és az oktatási részleg teljesítményével magyarázza a cég szerint.

NAPI, 2010. augusztus 6. péntek, 17:11

Éves bázison csaknem megnyolcszorozta második negyedéves nyereségét a Washington Post - jelentette a vállalat pénteken. A Post Co. a tavalyi 12,2 millió után idén 91,9 millió dollár profitot termelt, miközben az értékesítés 11 százalékkal, a 2009-es 1,08 milliárdról 1,2 milliárd dollárra nőtt. A jó eredményt az erősödő hirdetési piaccal, alacsonyabb kiadásaival és oktatási részlegének teljesítményével magyarázta a vállalat, utóbbi Kaplan nevű üzletét jelenti, mely 15 százalékos növekedést produkált a negyedév során - idézte a Bloomberg a társaságot. Az újságpapír-üzletág mindössze két százalékkal tudott nőni, hat televíziós csatornájának bevétele azonban 24 százalékkal bővült, vagyis 82,6 millió dollárt tett ki.A Newsweek magazint áruló Washington Post a jövőben kiadói tevékenységének visszafogását tervezi, s többi divíziójára fókuszál - jelentette a cég az eredmény nyilvánosságra hozatalakor.