BUX
38616

Most jó lenni luxusnak!

Az LVMH 15 százalékkal tudta növelni eladásait.

Molnár Csaba, 2006. április 20. csütörtök, 10:58

A világ legnagyobb luxuscsoportja, az LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton az első negyedévben15 százalékkal 3,555 milliárd euróra növelte eladásait. Az elemzői várakozások 12,3 százalékos bővülést mutattak. Folytatódtak a 2005-ös trendek, a csoport valamennyi tagja erős növekedést könyvelhetett el - áll a csoport közleményében. Mindez megerősíti a az eddig is "szignifikánsnak" tartott idei növekedési kilátásokat.

A ruházati és bőr cikkek forgalma 14 százalékkal emelkedett, a borok és tömény szeszes italoké ugyanakkor 23 százalékkal bővült, míg a parfümök és kozmetikumoké 18 százalékkal, az órák és ékszerek piaca 23 százalékkal bővült.