Az előző negyedévi megtorpanást követően az Egyesült Államokban 370 ezer, külföldön pedig 3,2 millió új előfizető szerződött a tartalomszolgáltatóhoz. Elemzők arra számítottak, hogy belföldön 309 ezer, külföldön pedig 2,01 millió új előfizetőt tud magához csábítani.

Az amerikai vállalatnak 86,75 millió előfizetője van a világon és a továbbiakban is növekedést tervez, az amerikai piacon 1,45 millió, a nemzetközin pedig 3,75 millió új előfizetővel számol a negyedik negyedévben.

A cég Kínát leszámítva az összes fontosabb országban jelen van. A társaság továbbra is bízik a későbbi kínai megjelenésben, mindenesetre addig is jelentős összegeket költ tartalomfejlesztésre, csak a következő évben 6 milliárd dollárt, egymilliárddal többet, mint idén.

Mindemellett a Netflix bevétele is jelentősen, 31,7 százalékkal, 2,29 milliárd dollárra emelkedett a harmadik negyedévben, a bevétel 40 százaléka származott külföldről. Az adózott eredmény 52 millió dollár, részvényenként 12 cent lett.

Az előző két, csalódást okozó negyedév után a vártnál kedvezőbb eredménynek köszönhetően a Netflix részvényeinek árfolyama a 99,8 dolláros hétfői záráshoz képest 19,39 százalékkal, 119,15 dollárra emelkedett a New York-i tőzsde nyitása előtt az elektronikus kereskedésben.