BUX
38744

Nagyot szakított a Yahoo

Csaknem ötszörösére szökött fel a Yahoo adózott eredménye a negyedik negyedévben, részben a hirdetési bevételek növekedése és a szolgáltatások bővülése miatt, részben pedig azért, mert az internetes szolgáltató eladott a rivális Google-ban meglevő részesedéséből.

NAPI Online, 2005. január 19. szerda, 08:45

A nettó profit 373 millió dollár lett - a Google-pakettből származó bevétel nélkül 187 millió dollár - az egy évvel korábbi 75 millió után, az árbevétel 511 millió dollárról 785 millióra nőtt. Az eredmények a Wall Street-i várkoazások felső határán mozognak vagy meg is ahaldják azokat - nem véletlenül erősödött a Yahoo-papír 2 százalékkal a zárás utáni kereskedésben.
A Reuters által megkérdezett elemzők kiemelik: a Yahoo - és társai - száguldásában nagy szerepet játszik, hogy a hirdetők mindinkább az internetes megjelenéshez pártolnak át a hagyományos médiától, köztük a televíziótól is.