Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A legjobban a Barbie babák gyártásról ismert cég eladásai 2014-ben végig csökkentek, mert termékei veszítettek népszerűségükből. A Barbie babák piaci részesedése a játék babák körében még 25 százalék fölött volt 2009-ben, de már 2013 végére 19,6 százalékra esett.

A gyenge eladási statisztikák ellenére a piaci elemzőket meglepte a hirtelen vezetőváltás. A döntő indok valószínűleg az lehetett, hogy az elmúlt két karácsonyi szezonban is rosszabbul teljesített a Mattel, mint ahogy a befektetők várták.

A játékgyártó gondjai a vezetőcserével még nem oldódtak meg. A vállalat előzetes becslése szerint 2014 utolsó negyedévében 6 százalékos éves csökkenés után csak 2 milliárd dollár bevételük volt, és nyereségük is visszaesett.

A Mattel-részvények árfolyama hétfő estére 4,03 százalékkal 26,91 dollárra csökkent New Yorkban.