Az első Adidas Originals boltok a múlt héten nyíltak meg New Yorkban és Berlinben, de egy-másfél éven belül az egész világon megjelennek az interaktív, a személyes igények kiszolgálását ígérő, új típusú árusító helyek. A 80-100 tagúra bővülő hálózat üzleteiben munkaasztal szerű pultok segítik a vásárlást. Ezeken láthatók például a cipőminták, a csatlakozó képernyőkön pedig azok belső felépítését is megmutatják. A vásárló a rendelkezésre álló számítógépes program segítségével megtervezheti a saját cipőjét, válogathat a színek, a dizájnváltozatok és a felhasznált anyagok között. A Nike Inc., a sportruházati ágazat vezető cége hasonló szolgáltatást vezetett be, de az Adidas vezetése tagadja, hogy ezt másolnák. Ennek alátámasztására példaként említik, hogy a kifejezetten versenysport-termékeket fogalmazó üzleteikben már bevezették az árucikkek személyre szabásának lehetőségét, így most csak annyi történik, hogy ezt kiterjesztik az átlagos, a sportos élet kellékeit kereső vevők kiszolgálására.