Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A Wal-Mart az ártesztet 11 amerikai államban, például Illinois-ban és Floridában hajtja végre és elsősorban arra az élelmiszeripari szegmensre koncentrál. A cél az, hogy megtalálják az optimális árat a különböző termékekkategóriákban, és ha szükséges, akkor módosítsák az árakat - írja  a Portfolio.

A Reuters egyébként szintén megcsinálta a saját tesztjét több amerikai nagyvárosban is, amiből az derült ki, hogy a Wal-Mart már aktívan reagált a diszkontláncok agresszív árazására és több termék esetében is jobb árakat kínál, mint amilyeneket például az Aldi vagy a Lidl. Az elképesztő árverseny kifejezetten alacsony árakat eredményezett több termékcsoportban is, egy tucat tojást már kevesebb, mint egy dollárért, egy gallon tejet pedig nagyjából 1 dollárért lehet kapni több amerikai üzletben.