Rekord mértékben, az előző év hasonló időszakához képest 97 százalékkal esett vissza az Adidas első negyedéves adózott profitja - jelentette a sportszergyártó vállalat, a válság miatt visszaeső kereslettel magyarázva az eredményeket.

A jelentés szerint a cég január és március közt mindössze 5 millió euró nyereséget tudott produkálni szemben a tavalyi 169 millióval, az értékesítés volumene pedig 2 százalékkal 2,58 milliárd euróra esett vissza.
A rövidtávú kilátások mérlegelésében a vállalat pesszimistának mutatkozik, s egész évben a trend folytatódására számít.

Éppen ezért a vezetőség most a strukturális átalakítás felgyorsítására koncentrál: Ázsiában és Európában felülvizsgálják a csoport nem az elvárásoknak megfelelően teljesítő tagjait, s létre kívánnak hozni egy, a vállalat növekedéséért felelős globális szervezetet.