Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Mit tud ajánlani a Z generáció globalizált és digitalizált, napjaikat részben a virtuális valóságban töltő tagjainak egy huszonöt éves vállalat?
Természetesen megszólítjuk őket a webshop-on keresztül, illetve a Facebook-on is jelen vagyunk, azonban nem ők a fő célcsoportunk. Sokkal inkább az 1965 és 1979 között született X-ek, illetve az 1980 és 1995 közötti Y generáció tagjai vannak a fókuszban.

Hegedűs András (40) a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetemen végzett közgazdászként 2000-ben, azóta a budmilnál dolgozik. 2004 óta a társaság vezérigazgató-helyettese. Két gyermek édesapja.



Állandó és dinamikus változások zajlanak a világban. Mit kezdenek a teljesen átalakuló környezettel?
A válság bennünket is erősen érintett. Reorganizációra kényszerültünk, átgondoltuk a tevékenységünket, sok mindent megváltoztattunk. Volt elbocsátás, radikális költségcsökkentés, átalakítottuk a kollekciókat, emellett saját bolthálózat kialakításába fogtunk.

Utóbbira miért volt szükség?
Korábban a fő tevékenységünk a nagykereskedelem volt, a válság miatt azonban a kiskereskedelemre helyeződött át a hangsúly. Saját kézbe vettük az értékesítést, és ezzel együtt a termékstruktúra is átalakult: a korábban vezető táskavonal mellett egyre hangsúlyosabb lett a textil és a cipő, júliustól pedig a jeans forgalmazását is megkezdjük.

Miben tudják megkülönböztetni magukat a versenytársaiktól?
A budmilnak mindig is volt egy rá jellemző színvilága, amit a vevőink értékelnek. Persze, az alapvető trendtől nem lehet nagyon eltérni. Mi nem tudjuk diktálni a divatot, csak nagyon gyorsan követni.

Milyen a jó ügyfél a budmilnál?
Nagyon fontosak számunkra hűséges törzsvásárlóink. Ezért arra törekszünk, hogy aki betér egy üzletbe, elégedett legyen a termékeinkkel és a kapott kiszolgálással, mert csak ez biztosíthat alapot arra, hogy visszatérjen hozzánk.

Milyen ügyfél a budmil?
Messzemenően hűséges. A legjobb példa erre a banki kapcsolat: a vállalat alapítása óta, tehát immár negyedszázada "törzsvásárló" az MKB Banknál. Az elmúlt 25 évben széleskörű, az alaptevékenységeken messze túlmutató együttműködés alakult ki a budmil és a bank között. Sok munkatársunk is az MKB-nál vezeti a magánszámláját, és a cafeteria-juttatások jókora része is a kollegák MKB SZÉP kártyájára érkezik. De említhetném a növekedési hitelprogram második fázisában szintén a bankon keresztül megkapott, 100 milliós forgóeszközhitelt, vagy az importbeszerzések miatt kötelező akkreditíveket. Utóbbiak éppolyan fontosak, mint a devizavásárlásaink fedezése.

...vagy a hamisítók elleni harc. Fel tudták venni a kesztyűt?
A hamisítók mindig is nagy gondot és kárt okoztak, okoznak nekünk, ezért a Márkavédők Egyesület tagjaiként küzdünk ellenük. A kifejezetten a hamisítványok felszámolására létrejött, öntevékeny társulás egyre jobb hatásfokkal lép fel a jóhiszemű vevőket megtévesztőkkel szemben.

További információ itt!