BUX
40026

Hódításra készül az Invitech

A magyar infokommunikációs piacon nagyobb részesedést szeretne elérni az Invitech, a növekedéshez és az akvizíciós tervekhez a lakossági és kisvállalati üzletágából származó bevételek biztosítják a többletforrásokat. Az Invitel Csoport ennek érdekében komoly változásokat kezdeményezett a szervezeti struktúrájában és az ügyfelek kiszolgálásában is.

Szabó Zsuzsanna, 2017. november 13. hétfő, 16:50

Az Invitech Solutions az elmúlt időszakban két jelentős változtatást hajtott végre működésében: egyrészt egységes értékesítési és ügyfélkiszolgálási szervezetet hozott létre a nagyvállalati és kormányzati szektor, valamint a korábbi középvállalati szegmens részére, másrészt a szolgáltatások fejlesztését és piacra vitelét támogató kompetenciákat egy szervezeti egységbe integrálta - derül ki az Invitech Solutions közleményéből.

Az üzleti ügyfelekkel fenntartott közvetlen kapcsolatot a továbbiakban egységes szervezetként összehangoló vállalati és kormányzati igazgatóság vezetője Marton László lett, aki eddig a nagyvállalati és kormányzati szegmenst vezette, ami most a teljes üzleti ügyfélkör kiszolgálásának irányításával egészül ki.

Az integrált szervezet kialakításának fő célja, hogy az Invitech Solutions az egyre specializáltabb és összetettebb it-megoldásokat egységes elvek mentén nyújtsa valamennyi üzleti ügyfele részére. Marton László szerint az új szervezettel a második legnagyobb hazai, technológiai fókuszú kereskedelmi csapat jön létre.

Marton László, az Invitech Solutions vállalati és kormányzati igazgatóságának vezetője Fotó: Invitel Csoport

Az Invitech Solutions átalakításainak lett az eredménye, hogy a stratégiai és marketing igazgatóság égisze alatt a stratégiai tervezést, az üzletfejlesztést, a kontrollingot, az üzleti intelligenciát, a termékmenedzsmentet, valamint a marketing feladatokat összevonta a vállalat. A terület vezetésével a társasághoz 2016 elején érkezett Horváth Balázst bítzták meg. A szakember korábban a Boston Consulting Group budapesti irodájában dolgozott, ahol a telekommunikáció, média és technológiai szakterület tagjaként nyolc évet töltött el magyar, regionális és nemzetközi iparági ügyfelek támogatásával. Korábban rövidebb ideig dolgozott a Google és az Universal Music külföldi irodáiban is. Szakterülete a stratégiai tervezés, a piacra jutási stratégiák kidolgozása, az értékesítési és marketing hatékonyság fejlesztése.

Horváth Balázs, az Invitech Solutions stratégiai és marketing igazgatója Fotó: Invitel Csorport

A társaság az elmúlt időszakban már bevezetett egy olyan ügyfélportált, amellyel a cég partnerei szinte valós időben követhetik nyomon a beérkező kérések teljesítését, később pedig folyamatos betekintés nyerhetnek a nekik kínált megoldások működésébe. Ez különös jelentőséget kaphat például az it-biztonsági megoldások esetében - mondta Javorniczky Áron, az Invitech Solutions operatív vezérigazgató-helyettese.

Javorniczky Áron, az Invitech Solutions operatív vezérigazgató-helyettese Fotó: Invitel Csoport

Javorniczky szerint a vállalat akvizíciók révén is erősítene. Idén már felvásárolták az egyik it-biztonsági megoldásszállítót. Az operatív vezérigazgató-helyettes szerint a cég még nagyobb lépésekre készül a jövőben. Ennek részeként említette, hogy aktív szerepet vállalnának a júniusban létrejött magyarországi 5G Koalícióban is, miután a vállalat infrastrukturális adottságai nagyban hozzájárulhatnak az ötödik generációs telekommunikációs mobiltechnológia széles körű hazai elterjedéséhez. Emellett a vállalat már több olyan tanúsítányt is megszerzett, amellyel Javorniczky szerint csak az Invitech rendelkezik Magyarországon, illetve adatközpontjuk kapacitásának bővítésén is dolgoznak a további növekedés reményében.

(Címlapfotó: Shutterstock)