BUX
38697

Így kaphatják vissza egyenlegüket a telenorosok

A Telenor 60 napig visszaadja a hívószámot és az egyenleget azoknak, akik lekésik a feltöltőkártyás adategyeztetést. A cég szerint már esélytelen, hogy mindenki regisztráljon.

Szász Péter, 2017. június 23. péntek, 10:26

Bár a nem egyeztetett sim-kártyákat kötelesek lekapcsolni, ha az ügyfelek szeptember 1-ig felkeresik bármelyik Telenor üzletet és új szerződést kötnek, a korábbi telefonszámukat és egyenlegüket is visszakapják - ígéri a cég.

A Telenornál az érintett ügyfelek egészen a jövő év elejéig - a 2017. szeptember 1. és 2018. február 28. közötti időszakban - is visszakaphatják korábbi hívószámukat új szerződéskötés esetén, ekkor azonban a korábbi egyenlegük már nem állítható vissza.

A feltöltőkártyás adategyeztetés június 30-i határideje előtti napokban rekordmennyiségű ügyfél keresi fel a Telenor honlapját és üzleteit, de biztosan állítható, hogy a fennmaradó idő már nem lesz elég mindenki számára, hogy elvégezze a törvényben előírt adminisztrációt.

A Telenor július 1-jén köteles a vonatkozó törvénynek megfelelően lekapcsolni azokat a feltöltő SIM kártyákat, amelyeknél nem történt meg az adategyeztetés. Mivel nem szeretnénk elveszíteni az adategyeztetésről lemaradt az ügyfeleket, élve a törvény adta lehetőséggel, biztosítani fogjuk, hogy a lekapcsolást követően 60 napig visszakaphassák korábbi hívószámukat és egyenlegüket.

Egyértelmű, hogy több tízezren nem fogják tudni elvégezni az ügyintézést

- mondta el Banovic Aleksandra, a Telenor lakossági szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese.