Még több előfizetője lett az UPC-nek

A második negyedévben 11,4 százalékkal nőtt a UPC Magyarország árbevétele az előző év azonos időszakához képest, előfizetéseinek száma egy év alatt 6,7 százalékkal emelkedett: 1,989 millió volt június végén.
Domokos Erika, 2017. augusztus 8. kedd, 17:49

A Liberty Global leányvállalataként működő telekommunikációs szolgáltató keddi közleménye szerint a második negyedévben lakossági és üzleti ügyfeleik száma 11 ezerrel nőtt, megközelítette a 836 ezret a negyedév végén - írta az MTI.

Az előfizetések száma a szélessávú internetszolgáltatás terén egy év alatt 40,5 ezerrel nőtt és meghaladta a 645 ezret, az analóg és digitális TV-szolgáltatásban 17 ezres növekedéssel 673 ezer fölé emelkedett, a mobil előfizetések száma pedig több mint 27 ezres bővüléssel június végére megközelítette a 75 ezret. A vezetékes telefon előfizetéseinek száma 39,5 ezerrel 596 ezerre nőtt egy év alatt - írták.

Emelkedett az innovatív szolgáltatásokat aktívan használók száma is, a nagy sebességű wifi router elterjedtsége például majdnem a hétszeresére nőtt tavaly júniushoz képest.

A növekedés a UPC Magyarország szerint az ügyfelek elégedettségét növelő befektetéseknek, az új és a felvásárlások által bővített körzetekben végrehajtott hálózatfejlesztéseknek, valamint a jól teljesítő mobil és üzleti szolgáltatásoknak köszönhető.

A társaság szolgáltatásai országszerte több mint 1,748 millió háztartásban érhetőek el. A közlemény idézi a cég vezérigazgatóját is, aki a piaci pozíciók megerősítését nevezte a UPC Magyarország céljának.

A nyilvános cégadatok szerint a UPC Magyarország 2016-ban 66,57 milliárd forint árbevételt ért el az előző évi 61,83 milliárd forint után.

HOZZÁSZÓLÁSOK