Szabó Béla több nagy nemzetközi reklámügynökségnél dolgozott: a Y&R-nál az Ericsson regionális koordinációját, a Leo Burnett-nél stratégiai és ügyfélkapcsolati igazgatóként az ügynökség termékeinek minőségéért és az ügyfélszerzésért volt felelős.

A telekommunikációs iparágban a Vodafone magyarországi és londoni székhelyű globális szervezeténél dolgozott márkaépítésért és marketing kommunikációért felelős vezetőként. Emellett vett részt Afrika legerősebb márkája, az MTN telekommunikációs szolgáltató, digitális transzformációs és kommunikációs stratégiájának kialakításában a dél-afrikai központú regionális MetropolitanRepublic ügynökség stratégiai Igazgatójaként. A Magyar Telekomhoz a DDB-ből csatlakozik, ahol stratégiai és innovációs igazgatóként dolgozott.

A poszton elődje, Bánhegyi Zsófia a Magyar Turisztikai Ügynökség marketingkommunikációért felelős vezérigazgató-helyetteseként folytatja pályáját 2017 áprilisától.