Telenor-ügyfelek, figyelem! Furcsa üzenetek terjednek

Furcsa üzeneteket kapott több Telenor-ügyfél, miután mobillal fizetett a parkolásért. A cég tud róla, vizsgálják az eseteket.
Szász Péter, 2017. november 17. péntek, 12:02

Gyanús számról kapott üres, illetve random írásjeleket tartalmazó üzeneteket több Telenor-ügyfél, akik mobilparkolási-szolgáltatást vettek igénybe. Egyes üzenetek ráadásul 2012-es dátummal jelentek meg, annak ellenére, hogy a parkolásokat 2017 őszén kezdeményezték.

A lapunk által ismert esetek közös vonása - a szolgáltató mellett -, hogy iPhone-okról indították a parkolást.

Az üzenetekről tud a Telenor is, szakértőik már korábban is vizsgálták a jelenséget.

 


Bizonyos készülékeken előfordulhat, hogy sms küldésekor hasonló válaszüzenetek jelennek meg, amiket vizsgálataink alapján a készülék generál, ezek az üzenetek hálózatunkban sms-ként nem jelennek meg

- írta kérdésünkre a szolgáltató.

A megoldást a készülék - esetenként többszöri - újraindítása jelentheti.

A cég igyekszik megoldást találni a problémára, felvette a kapcsolatot az érintett készülékgyártókkal.

Ha Ön is kapott hasonló üzenetek, akár más szolgáltatónál indított parkolásnál, írja meg nekünk.

HOZZÁSZÓLÁSOK