Újít a Napi.hu - könnyítünk olvasóink életén

Elindult oldalunk új szolgáltatása, a chatbot. Próbálja ki Ön is!
Dzindzisz Sztefan, 2017. július 10. hétfő, 09:00

Olvasóink az utóbbi időben több újdonsággal is találkozhattak a Napi.hu-n. Egyre több a videós tartalom, így számtalan kérdéssel fordultunk már az utca emberéhez, ahogy Lázár János heti rendszerességű kormányinfóiból is készül rövid, egyperces összefoglaló azoknak, akiknek nincs idejük végigolvasni az ezzel foglalkozó hosszú cikkeket.

A fejlődés azonban nem áll le, újabb szolgáltatással igyekszünk a Napi.hu olvasóinak kedveskedni, mégpedig a chatbottal. Hogy miért pont chatbot? Mert ebbe az irányba halad a világ, ma már többet töltünk a különböző chatprogramok böngészésével, mint amennyit összesen telefonálunk, vagy sms-t írunk.

Illetve tudjuk azt is, hogy keveseknek van ideje minden hír átolvasására, sokan inkább csak olyan híreket látnának szívesen, melyek valóban érdeklik őket.

Nos, ebben segíthet a Napi.hu chatbotja, amely a Facebook Messengerén keresztül érhető el. Használata rendkívül egyszerű: olyan, mintha barátjának üzenne, ám most ahelyett, hogy megkérdezné a barátot, hogy érzi magát, egy-egy kulcsszó segítségével releváns cikkekhez juthat. Például, ha beírja, hogy cafeteria 2017, úgy rögtön megkapja az adott témában a Napi.hu legfrissebb cikkeit.

A chatbottal természetesen nem lehet úgy beszélgetni, mint egy ismerőssel, ám nem is ez a cél, hanem, hogy mindig olyan tartalomhoz jusson az olvasó, ami valóban érdekli. Sőt, amennyiben rászán pár percet és kitölti a kérdőívünket, mindig az érdeklődésének megfelelő cikkeket fog a chatbot felajánlani akkor, amikor Önnek az a legkényelmesebb. Ezeket az adatokat és időpontokat természetesen bármikor módosíthatja.

Amennyiben pedig a legfrissebb és legfontosabb hírekre vágyik, úgy ezt az óhaját is teljesíti a chatbot. Elég ugyanis csak annyit beírni, hogy "Mik a hírek?", esetleg "Mizu?" és egy pillanat múlva máris kattinthatja az aktuális cikkeinket.

De persze nem feledkezünk meg azokról sem, akik a Napi.hu szerkesztőségének üzennének a Messengeren keresztül, nekik a chatbot felajánlja, hogy az üzenetet továbbítsa-e a szerkesztőségnek. Aki azonban e-mailen venné fel velünk a kapcsolatot, az a napi@napi.hu email-címre írjon.

Amennyiben kipróbálná a chatbotunkat, kattintson!

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

krix2, 2017.07.10 10:36

@krix2:
Még valami: a "keresés" is xar lett, ugyanis a kommentekben nem keres csak a cikkekben!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

krix2, 2017.07.10 10:33

"Újít a Napi.hu - könnyítünk olvasóink életén"

Mondjátok ti, miután elxartátok a régi jó felületet...

Inkább ezt az elbaxott oldalt hozhatnátok helyre!
Görgetéskor vagy az egyik vagy a másik fele mozog a lapnak.
A friss hírek áttekinthetetlenek (régen sokkal jobb volt).
A kommentablak hol dupláz, hol szavakat, mondatokat hagy ki a szövegből - és kicsi is.
Az alulra lecsúszó kommentablakba nem lehet belekattintani a hirdetés miatt.
Ha ketten írnak egyszerre NULL nevű hozzászólások keletkeznek!

Először ezeket tegyétek helyre, aztán lehet variálni...
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

terabit, 2017.07.10 10:19

Eddig ilyen jellegű óhajaimat a Google keresője teljesítette...
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html