Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Soltész József pénzügyőr ezredes, a NAV Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei adó- és vámigazgatóságának helyettes vezetője a megsemmisítés helyén, a térségi hulladékgazdálkodási kft. telepén elmondta, hogy a 12 ezer órát augusztus elején a beregsurányi határállomáson foglalták le egy kilépésre jelentkező ukrán kisteherautó sofőrjeitől.
A szállítmányt ugyan bejelentették a jármű sofőrjei, de a pénzügyőrök áruvizsgálatot rendeltek el, és megállapították, hogy az értékesnek látszó karórák hamisítványok. Ezt a gyártó, a védjegytulajdonos is megerősítette, amelynek az órák forgalomba hozásával több mint 680 millió forint kárt okoztak volna a hamisítók. Az ügyben két ukrán férfi ellen indult büntetőeljárás.
Kazsuk Attila, a térségi adó- és vámigazgatóság vezetője hozzátette: az áruhamisítók nemcsak a vásárlókat csapják be, hanem kárt okoznak a legális gyártóknak, továbbá a költségvetésnek is, hiszen az adókat, járulékokat nem fizetik meg.
Nyáron egy hamis márkajelzésű ruhákat előállító, jól felszerelt üzemet is lebuktattak a pénzügyőrök Szabolcsban, ahol ötezer eladásra előkészített terméket találtak. Egy másik ellenőrzés során pedig négyezer szintén hamis ruhát foglaltak le a beregsurányi határállomáson.
Suller Attila, a NAV sajtófőnöke az órák megsemmisítésekor - a karórákat teherautó és rakodógép alatt törték össze, majd bedarálták a hulladéklerakó-helyen - arról szólt, hogy az Európai Unió országaiban évente több millió eurós kárt okoznak az áruhamisítók.
Egyelőre rejtély, hogyan került oda és mióta áll a helyén, de a lényeg: felkerült a Twittere pár fotó egy parkolóban porosodó GM EV1-esről. Az autóról, aminek javát anno egy hirtelen...
A Magyar Suzuki szerint struktúraváltás történik az iparágban, nincsen válság. Az ágazatra jellemző innovációs folyamatok...