alza

02.
09.
05:38
Elegük lett a magyaroknak az óriás kínai webshopból

Elegük lett a magyaroknak az óriás kínai webshopból

A megkérdőjelezhető piaci gyakorlatok folytató ázsiai online webáruházak teljesen letarolják a hazai e-kereskedőket, akik ezt megelégelve a Gazdasági Versenyhivatalhoz (GVH) fordulnak.

Szerző(k): Zádori Bence
10.
11.
12:26
Már nem várunk a futárra, dübörög a csomagautomaták piaca

Már nem várunk a futárra, dübörög a csomagautomaták piaca

Szerdán bejelentette az 500. MPL csomagautomata átadását a Magyar Posta, amelynek számos dinamikusan fejlődő versenytárssal kell szembenéznie ezen a piacon. Az Economx piaci körképéből kiderült, hogy már csaknem 4500 automata van Magyarországon, a benrendezések mintegy harmadát ráadásul az elmúlt egy évben telepítették. A Posta mellett a GLS és a Foxpost helyezi üzembe a legtöbb új csomagautomatát.

Szerző(k): Gyöngyösi Balázs
05.
05.
11:20
Széttépik a piacot az online áruházak, megérkezett a toplista

Széttépik a piacot az online áruházak, megérkezett a toplista

A GKID 2022-ben immár hetedik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát. Az összesített mezőny élén több mint bruttó 210 milliárd forintos online forgalommal ezúttal is az eMAG-Extreme Digital végzett. Az élelmiszerek, háztartási cikkek (gyűjtőnéven FMCG termékek) online piacának a legnagyobb szereplője a Tesco.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
03.
08.
12:37
Döntött a hatóság: az Alza.hu félmillió kedvezményes kupont oszt szét vásárlói között

Döntött a hatóság: az Alza.hu félmillió kedvezményes kupont oszt szét vásárlói között

Az Alza.hu közel félmillió darab kedvezményre jogosító kupont küld ki azoknak az ügyfeleinek, akik 2019-ben a webáruházban vásároltak - adta hírül az online kereskedőcég.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
02.
17.
09:26
Túl agresszívan reklámozott az Alza, több százmillió forintot fizethet

Túl agresszívan reklámozott az Alza, több százmillió forintot fizethet

A GVH megállapította, hogy az Alza.hu a termékek egy részénél agresszíven, javarészt valótlan tartalmú üzenetekkel sürgette felhasználóit mihamarabbi vásárlásra. A versenyhatóság 40 milliós bírságot szabott ki a webáruház üzemeltetőjére, egyúttal legalább 450 millió forint értékű fogyasztói jóvátételi programra kötelezte a céget.

Szerző(k): Domokos László