Csak valamilyen új technológia megjelenése miatt fejlődhet tovább a reklámpiac, hiszen megfigyelhető az ipari forradalom óta, hogy a technológia fejlődése és a marketing kéz a kézben járnak. Az is egyértelműen látszik, hogy hosszútávon csak a stratégiával egybekötött PR-tevékenység működik.
Szerző(k): Gáll CsongorA márkaértéket tekintve a német távközlési cég szerezte meg az első helyet a Brand Finance 500 legértékesebb európai cégéről szóló listán.
Szerző(k): Zádori BenceA milliárdos ismét bedobott egy marketing-bombát a pocsolyába.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsMegállapodtak ugyanis az olasz Juventus FC-vel.
Szerző(k): EconomxHeteken belül Foodora lesz a Foodpanda új neve. Most az is kiderült, hogy miért vágtak bele az igencsak költséges rebrandingbe.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsMivel a megélhetési költségek sokak számára elviselhetetlenné válnak, a státusz, az ízlés és a lojalitás egyre kevésbé lehetnek fontosak a fogyasztók számára. A boltok polcairól általában gyorsan eltűnő márkás termékeket egyre inkább olcsóbb változatokra cserélik. De mi lesz így az FMCG márkákkal? Kétségbe azért nem kell esniük a márkák forgalmazóinak.
Szerző(k): Molnár CsabaVan-e valóban mérhető értéke egy jól felépített, ismert és elismert márkának? Melyek azok a szektorok, ahol különösen számít a márkanév egy piaci adásvétel esetén? A kérdések megválaszolásához kilenc különböző iparág közel 100 közelmúltbeli európai tranzakcióját vizsgálták meg a Deloitte szakértői.
Szerző(k): Molnár Csaba