brand

03.
26.
06:28
Lerántjuk a leplet: minden sikeres ember törtető és könyöklő gazember lenne?

Lerántjuk a leplet: minden sikeres ember törtető és könyöklő gazember lenne?

A magyar közvélekedés szerint igen, ugyanakkor a kutatások épp ennek az ellenkezőjét bizonyítják. Ahogy az sem igaz, hogy az énmárka építés kizárólag a harsány és magamutogató karakterek versenypályája. Egy introvertált személy sokkal többre viheti, mint azok, akik nem értik a műfaj lényegét. De mi is a hatékony énmárka és hogyan kell felépíteni, majd jól működtetni? A téma elismert hazai szakértője, László Móni válaszolt az Economx kérdéseire, akinek Titkos hírnév, személyes énmárkaépítés introvertáltként című kötete a közelmúltban jelent meg.

Szerző(k): Hercsel Adél
12.
08.
19:13
Az influenszermarketing a jövőben is a reklámstratégia részét fogja képezni

Az influenszermarketing a jövőben is a reklámstratégia részét fogja képezni

Csak valamilyen új technológia megjelenése miatt fejlődhet tovább a reklámpiac, hiszen megfigyelhető az ipari forradalom óta, hogy a technológia fejlődése és a marketing kéz a kézben járnak. Az is egyértelműen látszik, hogy hosszútávon csak a stratégiával egybekötött PR-tevékenység működik.

Szerző(k): Gáll Csongor
10.
13.
15:01
Európa élén a Deutsche Telekom

Európa élén a Deutsche Telekom

A márkaértéket tekintve a német távközlési cég szerezte meg az első helyet a Brand Finance 500 legértékesebb európai cégéről szóló listán.

Szerző(k): Zádori Bence
07.
23.
09:09
Elon Musk: Ágyő a madaraknak, ágyő a Twitternek

Elon Musk: Ágyő a madaraknak, ágyő a Twitternek

A milliárdos ismét bedobott egy marketing-bombát a pocsolyába.

Szerző(k): Hegedűs Szabolcs
06.
06.
11:10
Trükkösen, de nevet vált 34 év után a legendás rádió

Trükkösen, de nevet vált 34 év után a legendás rádió

Megállapodtak ugyanis az olasz Juventus FC-vel.

Szerző(k): Economx
03.
28.
14:29
Minden frankón megy, mégis nevet változtat a Foodpanda

Minden frankón megy, mégis nevet változtat a Foodpanda

Heteken belül Foodora lesz a Foodpanda új neve. Most az is kiderült, hogy miért vágtak bele az igencsak költséges rebrandingbe.

Szerző(k): Hegedűs Szabolcs
09.
05.
13:40
Meddig nő még a "mindent elsöprő" sajátmárkás termékek aránya?

Meddig nő még a "mindent elsöprő" sajátmárkás termékek aránya?

Mivel a megélhetési költségek sokak számára elviselhetetlenné válnak, a státusz, az ízlés és a lojalitás egyre kevésbé lehetnek fontosak a fogyasztók számára. A boltok polcairól általában gyorsan eltűnő márkás termékeket egyre inkább olcsóbb változatokra cserélik. De mi lesz így az FMCG márkákkal? Kétségbe azért nem kell esniük a márkák forgalmazóinak.

Szerző(k): Molnár Csaba
08.
31.
06:40
Minden pénzt megér egy jó márkanév

Minden pénzt megér egy jó márkanév

Van-e valóban mérhető értéke egy jól felépített, ismert és elismert márkának? Melyek azok a szektorok, ahol különösen számít a márkanév egy piaci adásvétel esetén? A kérdések megválaszolásához kilenc különböző iparág közel 100 közelmúltbeli európai tranzakcióját vizsgálták meg a Deloitte szakértői.

Szerző(k): Molnár Csaba