buksza

11.
22.
09:10
Akciós árak, kedvezmények, kuponok: vége a trükközésnek

Akciós árak, kedvezmények, kuponok: vége a trükközésnek

A GVH hasznos videót készített kereskedőknek arról, hogyan kell szabályosan akciózni. A vásárlóknak is érdemes megnéznie, hogy elkerülhessék a bolti trükközéseket.

Szerző(k): Csernátony Csaba
11.
19.
12:44
Lombfúvót hívott vissza a magyar Lidl

Lombfúvót hívott vissza a magyar Lidl

A gyártó visszahívta a Lidl-üzletekben október közepétől kapható lombfúvót. A készüléket a boltlánc blokk nélkül is visszaveszi.

Szerző(k): Csernátony Csaba
11.
19.
11:32
A Tesco már előre fizet a dolgozóinak

A Tesco már előre fizet a dolgozóinak

A Tesco 280 ezer dolgozójának kínál fizetési előleget, hogy segítsen a megélhetési válság miatt rájuk nehezedő egyre nagyobb pénzügyi nyomáson.

Szerző(k): Molnár Csaba
11.
19.
11:11
Fordulat a magyar boltokban: így néz ki a történet

Fordulat a magyar boltokban: így néz ki a történet

Jól látható az élelmiszerboltokban az egyre durvább infláció, ez hónapok óta visszafogja a kiskereskedelem teljesítményét.

Szerző(k): Csernátony Csaba
11.
18.
18:13
A háztartások angyalarcú gyilkosa is a vásárlási őrület sztártermékei között

A háztartások angyalarcú gyilkosa is a vásárlási őrület sztártermékei között

Péntek délig öt és fél milliárd forint összértékben több mint 210 ezer terméket rendeltek meg a hazai vásárlók az eMAG Black Friday kampánya keretében. A látogatói adatokból az látszik, hogy a felhasználók a korábbi éveknél tudatosabbak, alaposan szétnéznek az oldalon a rendelésük feladása előtt. Ugyanakkor valami véglegesen megbicsaklott az Amerikából érkező vásárlási őrületben: sztártermék a klotyópapír és az öblítő is.

Szerző(k): Molnár Csaba
11.
18.
10:54
Beindult a vásárlási téboly: már az első órában szétkapták a vásárlók a Black Friday kínálatát

Beindult a vásárlási téboly: már az első órában szétkapták a vásárlók a Black Friday kínálatát

Erős starttal és kiemelkedő kínálattal indult az eMAG Black Friday: az első órában közel 85 ezer terméket rendeltek a vásárlók több mint 2,2 milliárd forint összértékben. Az első eladott termék egy Asus notebook volt, a reggeli első roham alatt a top 5 termékkategória a játék, az IT, a szépségápolás, a tévé és a háztartási gép.

Szerző(k): Molnár Csaba
11.
17.
12:26
A Lidl odapörkölt a versenytársaknak

A Lidl odapörkölt a versenytársaknak

Négyszeresére nőtt a Lidl nyeresége a legutóbbi üzleti évben az Egyesült Királyságban, mialatt árbevétele 1,5 százalékkal bővült. A legutóbbi hónapban a lánc 58 millió font értékű vásárlást „nyert el” a nagy élelmiszerboltoktól az elmúlt hónapban.

Szerző(k): Molnár Csaba
11.
16.
08:13
Megjött a magyar lakásfelújítási slágerlista

Megjött a magyar lakásfelújítási slágerlista

A Jysk megnézte, mi történt a magyar lakásokban. Kiderült az is, mekkora ingatlant szeretnének a magyarok.

Szerző(k): Csernátony Csaba
11.
12.
14:44
Csalókra figyelmeztet a magyar Penny

Csalókra figyelmeztet a magyar Penny

Álnyereményjátékot hirdettek a Penny nevében. Ezért is érdemes átismételni, hogyan lehet kikerülni az ilyen csalásokat.

Szerző(k): Csernátony Csaba
11.
11.
18:30
Buksza: "valaki" 500 forinttal beszáll az ebédbe az árstopos társasjátékban

Buksza: "valaki" 500 forinttal beszáll az ebédbe az árstopos társasjátékban

A jelenlegi árakon egy kiló csirkemellfilén 500 forintot nyerhet a vásárló az árstopnak köszönhetően, az étolajnál és a lisztnél is 100 forintos nagyságrendű ez a nyereség, ám más termékek árában ő és más vevők megfizetik ezt a támogatást. A Buksza összeállításából kiderül, mennyi bukót okoznak más termékeken az ársapkás élelmiszerek.

Szerző(k): Csernátony Csaba