A tanév kezdetével az 56-os vonal teljes hosszán forgalomba álltnak az alacsony padlós, modern CAF-villamosok.
Szerző(k): Zádori BenceJelenleg 73 CAF-villamos közlekedik Budapesten, többek között az 1-es és a fonódó budai villamosok vonalán. A Magyar Közlönyben megjelent határozat szerint állami finanszírozással most újabb 51 CAF-villamossal gazdagodik a budapesti közösségi közlekedési géppark. Mindez jelentős előrelépés lesz az akadálymentesített fővárosi közlekedés felé.
Szerző(k): Hercsel AdélFolytatódik a fővárosi járműparkfejlesztés: újabb 20 vadonatúj CAF típusú villamos állhat forgalomba Budapesten 2024-től, a Főváros ugyanis biztosítja az ehhez szükséges pénzügyi forrásokat, pedig szűk a gazdasági mozgástere - írja a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).
Szerző(k): Szász PéterÚjabb húsz, alacsony padlós, légkondicionált CAF-villamos beszerzését tervezi Budapest. Az erről szóló előterjesztésről szerdán szavazhat a Fővárosi Közgyűlés.
Szerző(k): Domokos ErikaSzeptembertől újra jár az 50-es villamos, immár alacsonypadlós, klimatizált CAF járművekkel is lehet utazni a vonalon. Az elmúlt években beszerzett modern járművek a hét minden napján közlekednek a Határ úti metróállomás és a pestszentlőrinci Béke tér között - írja a BKV és a BKK közleményében.
Szerző(k): Domokos ErikaA Budapesti Közlekedési Központ (BKK) és a CAF-villamosokat gyártó spanyol vállalat megállapodásának köszönhetően további fél évig élhet opciós jogával a fővárosi közlekedésszervező cég – írja az MTI.
Szerző(k): Szabó DánielA korábban megrendelt CAF villamosok forgalomba állítását hátráltató technikai hibák és hiányosságok miatt nem utazhatnak még a budapestiek az új CAF Urbos szerelvényekkel - közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) az MTI-vel.
Szerző(k): Domokos ErikaMiközben a magyar buszgyártás az Ikarus számos utódja ellenére csak vergődik, a lengyel Solaris jövője a spanyol CAF konglomerátum tagjaként végképp biztos alapokra került. A vállalat nemzeti jellegét hivatott biztosítani, hogy a lengyel állam kisebbségi tulajdonos lesz.
Szerző(k): Barabás JúliaA lengyelek nemzeti buszgyártó vállalata (Solaris), amely szemben a magyar Ikarusszal túlélte a rendszerváltást és jó egészségnek örvend, erős befektető partnert talált (a spanyol CAF válalatot, amely tolja pénzt, de nem nyúlja le a lengyel cég piacát.
Szerző(k): Barabás Júlia