drogéria

02.
17.
13:00
A Drogerie Markt új platformot indított, élő adásban jelentkezik a német vásárlóknál

A Drogerie Markt új platformot indított, élő adásban jelentkezik a német vásárlóknál

A német dm-drogerie markt kiskereskedő egy exkluzív e-kereskedelmi funkciót indított el az alkalmazásában, amely lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy élőben közvetített beszélgetéseket nézzenek a szépségápolással, egészséggel kapcsolatban.

Szerző(k): Tér Diána
02.
09.
08:28
Koronavírus: a magyar boltokba is megérkeznek a tesztek

Koronavírus: a magyar boltokba is megérkeznek a tesztek

Kedd este jelent meg a kormányrendelet a koronavírus kimutatására alkalmas gyorstesztek árusítási lehetőségének kiterjesztéséről. A lépéstől az árverseny élénkülését várják, azaz olcsóbbak lehetnek ezek a termékek.

Szerző(k): Szabó Dániel
12.
17.
14:43
A magyar szépségipart sem kímélte a pandémia

A magyar szépségipart sem kímélte a pandémia

Online csatornákon keresztül próbálták elérni a fogyasztókat a világjárvány alatt a szépségipari vállalatok és termékkínálatukat is a karanténhoz és a bezártsághoz igazították. A vásárlók emellett nyitottak lettek az új, innovatív technológián alapuló fogyasztói élményekre is - derül ki a McKinsey&Company felméréséből.

Szerző(k): Tér Diána
11.
29.
17:08
60 ezer forintot kapnak az oltást felvevő Rossmann-dolgozók

60 ezer forintot kapnak az oltást felvevő Rossmann-dolgozók

Több mint 100 millió forintot fizet ki a Rossmann az oltást felvevő dolgozóinak.

Szerző(k): Tér Diána
10.
06.
09:00
KSH: nőtt a boltok forgalma augusztusban, főleg a drogériákban

KSH: nőtt a boltok forgalma augusztusban, főleg a drogériákban

Az országos kiskereskedelem forgalmának volumene 4,1 százalékkal nőtt augusztusban tavalyhoz képest - derül ki a Központi Statisztikai Hivatal adatközléséből. Főként a ruhavásárlás és a drogériás eladások javultak. Nagyot emelkedett az e-kereskedelem is.

Szerző(k): Szabó Dániel
09.
17.
11:34
Minden területen terjeszkedik a magyar Rossmann, új üzleteket is nyitnak

Minden területen terjeszkedik a magyar Rossmann, új üzleteket is nyitnak

Egyre több helyen elérhetőek a drogéria üzletei és új online szolgáltatása. A cég árbevétele is nőtt az elmúlt években és idén is a trend folytatódására számítanak. Több megyeszékhelyen és nagy városban nyitnak új üzleteket.

Szerző(k): Szabó Dániel
06.
14.
22:25
Új piacra tör be a Szentkirályit sikerre vivő magyar milliárdos

Új piacra tör be a Szentkirályit sikerre vivő magyar milliárdos

A Vízangyal kozmetikai termékek 2021 júniusától elérhetőek a drogériák polcain. A termékek több mint három éven át tartó, mintegy 300 millió forintos fejlesztését Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvizet hazai piacvezetővé tevő üzletember vezette.

Szerző(k): Domokos Erika
04.
27.
12:03
Akár még aznap kiszállít a Rossmann

Akár még aznap kiszállít a Rossmann

A budapesti címeken elérhető Rossmann futár akár a rendelés napján kiszállítja az összeállított csomagot. A biztonságos, érintkezésmentesen is igényelhető szállítás 15 ezer forintos rendelés felett ingyenes - adta hírül a drogérialánc.

Szerző(k): Domokos László
04.
07.
13:15
Fontos bejelentést tett Rossmann

Fontos bejelentést tett Rossmann

Nyolc budapesti és Budapest környéki Mol-töltőállomáson várják brandingelt Rossmann megállítópolcokkal a vásárlókat - adta hírül a drogérialánc.

Szerző(k): Domokos László
03.
31.
15:42
Továbbra is a Rossmann a legerősebb drogériamárka Magyarországon

Továbbra is a Rossmann a legerősebb drogériamárka Magyarországon

Az előző két év után Magyarországon 2020-ban is a Rossmann volt a legnagyobb márkaérték indexszel rendelkező drogéria. A tavaly októberben végzett reprezentatív felmérés átfogó betekintést nyújt az élelmiszer-kiskereskedelmi trendekbe – arra fókuszálva, hogy a fogyasztók mi alapján választják meg a vásárlás helyét.

Szerző(k): Molnár Csaba