e-autó

01.
27.
21:11
Lehet, hogy mégsem nyírják ki az e-autók a belsőégésű társaikat

Lehet, hogy mégsem nyírják ki az e-autók a belsőégésű társaikat

Felülvizsgálná a belsőégésű motorok kitiltását az Európai parlament legnagyobb pártja.

Szerző(k): Sánta András
01.
20.
21:40
Módosult az e-autó beszerzéseket támogató pályázat

Módosult az e-autó beszerzéseket támogató pályázat

Kismértékben módosult a vállalati e-autó beszerzéseket támogató pályázati kiírás, a február elején induló program tisztán elektromos személygépkocsi, kisteherautó vagy kisbusz megvásárlásához biztosít vissza nem térítendő állami hozzájárulást vállalkozások számára – közölte még pénteken az Energiaügyi Minisztérium (EM).

Szerző(k): Economx
01.
10.
15:50
Egy gyorsétterem-lánc is beszállt az elektromos autók töltésébe

Egy gyorsétterem-lánc is beszállt az elektromos autók töltésébe

Újabb elektromosautó-töltőket telepít McDonald’s éttermekhez MVM Mobiliti.

Szerző(k): Tüske Erika
01.
06.
15:16
Az e-autók elterjedésével sem csökkennek a közlekedési dugók

Az e-autók elterjedésével sem csökkennek a közlekedési dugók

Egyre élhetetlenebb városokban laknak az emberek, aminek oka jórészt az autós közlekedésben keresendő.

Szerző(k): Kiffer Anna
12.
26.
14:52
Öldöklő verseny tombol Amerika és Kína között

Öldöklő verseny tombol Amerika és Kína között

Gyorsulási versenyen mérte össze tudását az új Tesla Model 3 és a BYD Seal.

Szerző(k): Sánta András
12.
14.
11:47
Vadonatúj elektromos kisautót dobnak piacra a franciák

Vadonatúj elektromos kisautót dobnak piacra a franciák

A Renault 5 E-Tech 2024 február 26-án debütál a genfi autószalonon. A típus kezdőára körülbelül 25 ezer euró (mintegy 9,5 millió forint az adó nélkül) lesz.

Szerző(k): Economx
12.
07.
17:01
Az oroszok minimum 60 évvel terveznek Pakson, ha lesz hozzá elég magyar

Az oroszok minimum 60 évvel terveznek Pakson, ha lesz hozzá elég magyar

A magyar nukleáris intézményt irányító MVM vezetősége arra számít, hogy az Európai Bizottság húsz évvel meghosszabítja a Paksi Atomerőmű üzemidejét. Ám milyen most a Paksi Atomerőmű 2023-ban? Bejártuk a reaktorcsarnokot, az üzemanyagtárolót és a különböző laboratóriumokat is.

Szerző(k): Sarkadi-Illyés Csaba
11.
20.
06:42
Még mindig nem áll készen Magyarország a CATL-re, és ez nem a kínaiak hibája

Még mindig nem áll készen Magyarország a CATL-re, és ez nem a kínaiak hibája

„A gyártók egy olyan környezetbe érkeznek, ahol ellenségesen fogadják őket, mert az emberek nem biztosak abban, hogy az állam megvédi őket a profitorientált cégekkel szemben, ez folyamatos társadalmi feszültséget fog okozni, ennek hosszú távon nincs jövője” – magyarázta a környezetpolitikai szakértő az Economxnak az akkumulátoripar jelenlegi helyzete alapján. Összeállításunkból kiderül, hogy nemcsak párbeszédre, hanem előzetes tervezésre is szükség volna, de minden pótolható még.

Szerző(k): Sarkadi-Illyés Csaba
11.
17.
13:17
Kiderült, az akkumulátoripar ezzel magyarázható, nem pedig a munkahelyteremtéssel

Kiderült, az akkumulátoripar ezzel magyarázható, nem pedig a munkahelyteremtéssel

A Magyar Közgazdasági Társaság (MKT) Munkahelyek az akkumulátoriparban című konferenciáján kiderült, úgy sikerült megalkotni hazánk akkumulátoripari stratégiáját, hogy a tervezők nem számoltak a magyar munkaerő-piaci sajátosságokkal. De akkor miért támogatja álláshelyenként több mint hatvannégy millió forinttal a magyar állam a betelepülő ázsiai akkumulátoripart?

Szerző(k): Sarkadi-Illyés Csaba
11.
09.
06:42
Mit akar a CATL Debrecenben? Mindent elárult az Economxnak a kínai óriás

Mit akar a CATL Debrecenben? Mindent elárult az Economxnak a kínai óriás

Az már ismert, hogy a Contemporary Amperex Technology Co. Limited (CATL) hazánk eddigi történelmének legnagyobb beruházását telepíti Debrecenbe, ugyanakkor a jövő iparának tartott akkumulátorgyártás hazai felfuttatása számos megválaszolandó és jogos kérdést vet fel, amire együtt kerestük a válaszokat a kínai óriás vezetésével.

Szerző(k): Sarkadi-Illyés Csaba