Üdvözli és előremutatónak tartja a GVH, ha egy eljárás alá vont vállalkozás felülvizsgálja a kereskedelmi gyakorlatát – reagált a Temu-üggyel kapcsolatos megkeresésre az Economxnak a versenyhivatal, egyúttal megerősítve, hogy a platform európai működtetőjével szemben vizsgálati szakaszban van a versenyfelügyeleti eljárás. A GKID legfrissebb becslése így is elképesztő: a Temunak már 1 milliós bázisa van Magyarországon, ezzel magához láncolt minden negyedik hazai online vásárlót.
Szerző(k): Gyöngyösi BalázsLátványosan megváltozott a Temu kereskedelmi gyakorlata, a kínai PDD Holdings e-kereskedelmi vállalat érdekeltségébe tartozó online piactér már közel sem olyan agresszív a virtuális térben, mint ahogyan azt a hazai fogyasztók megszokhatták az elmúlt hónapokban.
Szerző(k): Gyöngyösi BalázsA környezetvédelmi szabályozások, a fenntartható anyagok iránti növekvő igény és az e-kereskedelem fellendülése miatt is fejlődést jósolnak az elemzők a hullámkarton-iparban idén.
Szerző(k): Horváth TiborA Magya Posta képes lesz kezelni a megnövekedő csomagforgalmat - állítja a cég.
Szerző(k): T. E.Iparági előrejelzések szerint a globális e-kereskedelem előfizetéses modellje évente 50 százalék felett bővül, míg Magyarországon az alacsony penetráció miatt akár ennél is nagyobb növekedés lehetséges. A trend kiaknázása kritikus fontosságú a hazai e-kereskedelmi szektor versenyképességének növelése szempontjából.
Szerző(k): EconomxA WTO Abu-Dzabiban megrendezett miniszteri találkozóján döntés született az e-kereskedelemre vonatkozó moratórium sorsáról.
Szerző(k): Vermes ÁdámAz amerikai e-kereskedelmi óriáscég tipikus vevője átlagosan 37 dolláros tranzakciókkal évente 2662 dollárt költ el a cégnél.
Szerző(k): V. G.Március 28-tól minden e-kereskedelmi szereplőnek kötelező felvenni szállító partnerei közé a Magyar Postát. De hogy fogja ezt bírni a társaság?
Szerző(k): EconomxA Temu 2023-ra a legtöbbet letöltött alkalmazássá vált az Egyesült Államokban, világszerte pedig a nyolcadik helyet foglalta el. A minden riválisát letaroló webshop azonban itt nem szeretne megállni, idén már 3 milliárd dollárt költenének csak hirdetésekre, amiből bőven jutott az idei Super Bowlra is.
Szerző(k): Vermes Ádám