extreme_digital

06.
23.
17:20
Munkahelyek százait hozza létre az Extreme Digital Dunaharasztiban

Munkahelyek százait hozza létre az Extreme Digital Dunaharasztiban

Az Extreme Digital e-Mag mintegy 35 milliárd forintos raktárberuházása nyomán 600 új munkahely jön létre Dunaharasztiban - közölte Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter csütörtökön.

Szerző(k): Tér Diána
05.
05.
11:20
Széttépik a piacot az online áruházak, megérkezett a toplista

Széttépik a piacot az online áruházak, megérkezett a toplista

A GKID 2022-ben immár hetedik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát. Az összesített mezőny élén több mint bruttó 210 milliárd forintos online forgalommal ezúttal is az eMAG-Extreme Digital végzett. Az élelmiszerek, háztartási cikkek (gyűjtőnéven FMCG termékek) online piacának a legnagyobb szereplője a Tesco.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
04.
19.
12:31
Fontos változás: az eMAG és az Extreme Digital közös platformra kerül

Fontos változás: az eMAG és az Extreme Digital közös platformra kerül

Újabb mérföldkőhöz ért az eMAG és az Extreme Digital összeolvadása: május 2-ától a vásárlók az eMAG online platformján keresztül érhetik el a két márka termékeit és szolgáltatásait - jelentették be. A közös platformra való váltással a vállalat jelentősen növeli hatékonyságát, ami az árak mellett a szállítás gyorsaságában is érvényesülni fog - év végére országszerte hétszáz easybox csomagautomatában tudják majd átvenni a vásárlók rendeléseiket akár 24 órán belül.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
11.
19.
19:26
Már látszik, mik a legmenőbb cuccok az idei Black Friday kínálatában - meglepetés a javából

Már látszik, mik a legmenőbb cuccok az idei Black Friday kínálatában - meglepetés a javából

Az első hét órában több mint 260 ezer terméket vásároltak az eMAG.hu-n, a háztartási eszközök és tisztítószerek háromszor keresettebbek voltak a televízióknál és a szórakoztató elektronikai termékeknél. Tavalyhoz képest igen jelentős növekedést generált az eMAG és Extreme Digital első közös Black Fridaye: 14 óra után nem sokkal a rendelések forgalma meghaladta az eMAG tavalyi fekete péntekének egész napos forgalmát.

Szerző(k): Molnár Csaba
10.
04.
10:49
Megugrott az asztali számítógépek eladási mutatója

Megugrott az asztali számítógépek eladási mutatója

Szokatlan trendeket lehetett megfigyelni az asztali számítógépek értékesítésében szeptember első négy hetében, a tanév első heteiben: jelentősen több asztali gép talált gazdára mind az eMAG-nál, mind az Extreme Digitalnál, mint tavaly ilyenkor, és jelentősen nőtt az Apple-gépek forgalma is.

Szerző(k): Szabó M. István
09.
20.
11:06
Élelmiszer-vásárlás: jön a hibrid világ

Élelmiszer-vásárlás: jön a hibrid világ

Bár egyre népszerűbbek és egyre inkább terjeszkednek az élelmiszert akár 15 percen belül is házhoz szállító cégek, az online platformok továbbra is egyszámjegyű részesedéssel rendelkeznek az élelmiszerpiacon. A jövő a hibrid szolgáltatóké lesz, azaz a széles választékot és a villámgyors kiszállítást egyaránt megkaphatják a vevők.

Szerző(k): Csernátony Csaba
08.
30.
11:33
Záporoznak a bírságok a webáruházakra

Záporoznak a bírságok a webáruházakra

Nyilvános a súlyosan vétő webáruházak listája, potyognak a bírságok is. Most éppen 571 a lajstromozottak száma, ami hasonló a korábbiakhoz. Az elállási jog mindent visz a hibák sorában.

Szerző(k): Molnár Csaba
07.
20.
14:34
Hatalmasat szakított a foci-Eb alatt az egyik műszaki áruházlánc

Hatalmasat szakított a foci-Eb alatt az egyik műszaki áruházlánc

A legtöbb tévét a Labdarúgó-Európa-bajnokság első mérkőzésének hetében rendelték az Extreme Digitaltól, az eladott tévék bruttó átlagára 20 ezer forinttal emelkedett a foci-szezonban. Szinte mindenki okostévét vásárolt, a legtöbben pedig 55 colos tévét választottak.

Szerző(k): Molnár Csaba
05.
20.
12:57
Széttépik a piacot az online áruházak

Széttépik a piacot az online áruházak

A Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát több, mint bruttó 130 milliárd forintos online forgalommal, az immár közös, magyar központú cégcsoportként működő eMAG-Extreme Digital végzett. Érdekes, hogy az alig több mint egyéves kereskedő kifli.hu az FMCG-lista második helyét szerezte meg.

Szerző(k): Molnár Csaba
05.
18.
10:59
A fotelbe menekülnek a magyarok a járvány elől

A fotelbe menekülnek a magyarok a járvány elől

Nagyon úgy fest, a magyarok a tévénézésbe menekülnek a pandémia elől. A legtöbb magyar háztartásban ugyanis általában olimpia vagy egy jelentősebb futballesemény évében szoktak új tévét vásárolni, de tavaly a kijárási korlátozások miatt sokan előrehozták a beszerzést. Az Extreme Digital eladási statisztikái azt mutatják, hogy a júniusi foci Eb még mindig kellő vonzóerő: újra emelkednek a tévéeladások, ráadásul az 55-60 colos óriásképernyőkre ugranak a legtöbben.

Szerző(k): Molnár Csaba