extreme_digital

07.
20.
14:34
Hatalmasat szakított a foci-Eb alatt az egyik műszaki áruházlánc

Hatalmasat szakított a foci-Eb alatt az egyik műszaki áruházlánc

A legtöbb tévét a Labdarúgó-Európa-bajnokság első mérkőzésének hetében rendelték az Extreme Digitaltól, az eladott tévék bruttó átlagára 20 ezer forinttal emelkedett a foci-szezonban. Szinte mindenki okostévét vásárolt, a legtöbben pedig 55 colos tévét választottak.

Szerző(k): Molnár Csaba
05.
20.
12:57
Széttépik a piacot az online áruházak

Széttépik a piacot az online áruházak

A Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát több, mint bruttó 130 milliárd forintos online forgalommal, az immár közös, magyar központú cégcsoportként működő eMAG-Extreme Digital végzett. Érdekes, hogy az alig több mint egyéves kereskedő kifli.hu az FMCG-lista második helyét szerezte meg.

Szerző(k): Molnár Csaba
05.
18.
10:59
A fotelbe menekülnek a magyarok a járvány elől

A fotelbe menekülnek a magyarok a járvány elől

Nagyon úgy fest, a magyarok a tévénézésbe menekülnek a pandémia elől. A legtöbb magyar háztartásban ugyanis általában olimpia vagy egy jelentősebb futballesemény évében szoktak új tévét vásárolni, de tavaly a kijárási korlátozások miatt sokan előrehozták a beszerzést. Az Extreme Digital eladási statisztikái azt mutatják, hogy a júniusi foci Eb még mindig kellő vonzóerő: újra emelkednek a tévéeladások, ráadásul az 55-60 colos óriásképernyőkre ugranak a legtöbben.

Szerző(k): Molnár Csaba
03.
31.
12:12
Egy apró, szinte filléres termék a home office évében az egyik legmenőbb cucc

Egy apró, szinte filléres termék a home office évében az egyik legmenőbb cucc

Sokan sokat költenek it-termékekre a pandémia ideje alatt, ám a legnépszerűbb termékek között olyan is felbukkan, ami csak kapcsolódik az elektronikához. A legmenőbb cuccok listája meglepő termékekkel kezdődik, a laptop és a tablet nincs az első háromban.

Szerző(k): Molnár Csaba
02.
22.
12:18
A vásárlók imádják az Extreme Digital online eladóját

A vásárlók imádják az Extreme Digital online eladóját

Az Extreme Digital Szent István körúti üzletében a járvány második hullámának kezdete óta online értékesítési és tanácsadói pult várja a betérőket: egy képernyővel, mikrofonnal és webkamerával szerelt terminálra online platformon keresztül bejelentkező eladó is segít a vásárlók kiszolgálásában.

Szerző(k): Molnár Csaba
11.
16.
12:23
"Felrobbant" az Extreme Digital webáruháza

"Felrobbant" az Extreme Digital webáruháza

A november 13-i Black Friday során 46 százalékkal több pénzt hagytak az Extreme Digital boltjaiban a magyarországi vásárlók a tavalyi fekete péntekhez képest. A slágertermékek toplistája is jócskán átalakult, idén a napi használati cikkek voltak a legkelendőbbek, listát egy fúró, egy kávéfőző és a szájmaszkcsomag vezette.

Szerző(k): Molnár Csaba
09.
21.
15:06
Új eMAG-bolt nyílt Budapesten

Új eMAG-bolt nyílt Budapesten

Az eMAG az Erzsébet körúti üzlete után egy nagyobb alapterületű bemutatótermet nyitott a budapesti Mammut bevásárlóközpontban.

Szerző(k): Szász Péter
09.
18.
14:40
Új szereplő lép a csomagautomata-piacra

Új szereplő lép a csomagautomata-piacra

Easybox néven indít úgy csomagautomata-hálózatot az eMAG és az Extreme Digital. Idén száz budapesti helyszínen, a jövő év végén azonban már országszerte ötszáz helyen működnek majd a két cég automatái.

Szerző(k): Szász Péter
06.
24.
09:06
Kilépett az internetről a magyar eMag

Kilépett az internetről a magyar eMag

Az Extreme Digitallal nemrég egyesült eMaghoz is megérkezett a hibrid modell: utóbbi cég fizikai boltokkal terjeszkedik a magyar piacon.

Szerző(k): Csernátony Csaba