fmcg

03.
29.
07:08

A Greta Thunberg generáció reakcióit a cégek úgy értékelték, hogy legfeljebb 10-15 évük van a változásra

Mi jön a teknősbéka orrából szívószálat kihúzós videó után? Miért nem jó, ha az ügyvezető úgy ébred, hogy tenni kell valamit, „mert az olajnak vége”? És miben jár a Vöslauer máris a Coca-Cola előtt? Erről is kérdeztük Szücs-Winkler Róbert fenntarthatósági specialistát.

Szerző(k): Szabó M. István
04.
20.
16:25

Lefújta a 2020-ra tervezett áremelést a magyar élelmiszeripari sikercég

Az elkövetkező időszakban országosan 35 ezer darab SIÓ és Hohes C terméket juttat el a gyártó vállalat a rászoruló családoknak valamint a kórházaknak, többek között a budapesti Szent László Kórháznak. A cég idén nem hajtja végre a tervezett áremelést, valamint nagykereskedő partnereinek fizetési haladékkal enyhíti terheit.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
10.
31.
07:08

Emiatt nőtt 60 százalékkal a gyümölcslé ára tíz év alatt - megszólalt a magyar sikercég vezetője

A magyar gyümölcslé piacon évtizedeken átívelve a Sió márka a legnépszerűbb, de vajon mennyiben tekinthető továbbra is magyar brandnek? Egyebek közt erről beszélgettünk Kovács Ágnessel, Sió-Eckes Kft. ügyvezető igazgatójával, aki elárulta, hogyan tudták megőrizni a vezető pozíciót és szót ejtett az ágazat kihívásairól is.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
06.
13.
07:08

"Gondoljunk az európai városokban zajló óriási tüntetési hullámra"

Az fmcg (napi fogyasztási cikkek) szektora számára komoly kihívást jelent a fenntarthatóság és a környezetszennyezés kérdésköre, amely gyakran óvatosságra inti a szereplőket. Alberto Di Leo, az Unilever Magyarország Kft. frissen kinevezett ügyvezetője "beleállt" a kényes kérdésekbe és részletesen beszélt a fogyasztói, illetve szabályozói elvárásokról, amelyek állandó fejlesztésre és gyors reakciókra sarkallják az iparágat. Kiderült az is, mit tervez a vállalat hazai leányának élén.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
06.
07.
10:53

Komoly felvásárlást jelentett be a Szentkirályi tulajdonosa

A Karlovarské minerální vody (KMV), Közép-Európa legnagyobb alkoholmentes italokat forgalmazó vállalata és a világ több mint 200 országában működő globális élelmiszer- és italgyártó cég, a PepsiCo Inc. megállapodott a szerb ásványvíz- és üdítőital-gyártó Knjaz Milos részvényeinek közös vállalkozáson keresztül történő 100 százalékos felvásárlásában. A KMV a Szentkirályi Magyarország vállalatcsoport résztulajdonosa.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
06.
04.
12:48

Soha nem látott roham a magyar boltokban - tarolt a Lidl, állta a sarat a Tesco

Tavalyi teljesítménye alapján változatlanul a Tesco a legnagyobb forgalmú kereskedelmi lánc Magyarországon, 769 milliárd forintos becsült bruttó forgalommal - közölte a Trade magazin kedden. Az adatok alapján igazolódni látszik, hogy tavaly az FMCG-kereskedők minden korábbinál sikeresebb évet tudhatunk magunk mögött, és a toplistán az összes lánc növelni tudta bevételét az előző évhez képest.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
05.
07.
14:28

Nevet vált a Szentkirályi ásványvíz

Szentkirályi Magyarország márkanéven, mostantól valóban egy cégbe összevonva folytatja működését a magyar Pepsi termékeket és az ismert ásványvizet gyártó és forgalmazó cég. Új ügyvezetőt is kineveztek e feladatra.

Szerző(k): Szabó M. István
05.
07.
10:11

Gyökeres átalakulás előtt a magyar boltok

Új szereplővel bővült az online élelmiszer-vásárlási piaca: az új szolgáltatását február óta egy szűkebb vásárlói rétegen tesztelő Spar hétfőn élesben is elindította webshopját - számolt be a Népszava.

Szerző(k): Szabó Dániel
03.
07.
09:48

Festékbe kevert napelem vethet véget a mobiltöltők korszakának

Megtörténhet, hogy az otthon használatos digitális eszközök töltéséhez elég lesz a tablatet, wireless fejhallgatót, mobiltelefont (stb.) kitenni kicsit a fényre-napra. Egy svéd cég évi 40 millió fejhallgatóval kezdené felforgatni a világot.

Szerző(k): Szabó M. István
01.
08.
12:57

Túltolt túlórák - megszólalt a Henkel

Közleményben reagált a Henkel Magyarország Kft. arra a nagy visszhangot kapott hírre, mely szerint a cég körösladányi gyárában akár heti 68 órára is beoszthatják dolgozni a munkavállalókat. Szerintük a rugalmassághoz nélkülözhetetlen a munkaidőkeret alkalmazása, ám erről mindig konstruktív egyeztetés zajlik. Kiemelték azt is, hogy a társaságnál számos juttatás elérhető, egyebek közt 13. és 14. havi fizetés is.

Szerző(k): K. Kiss Gergely