hirdetés

06.
04.
14:09

Az EU és a brit versenyjogi hatóság is vizsgálatot indított a Facebook ellen

Az Európai Bizottság formálisan is trösztellenes vizsgálatot indított a Facebook ellen, hogy kivizsgálja, a közösségimédia-cég megsértette-e az uniós versenyjogi szabályokat a hirdetéseken keresztüli adatgyűjtésekkel - közölte a brüsszeli testület pénteken.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
06.
03.
12:15

Így adhatja el könnyebben a lakását, licitálni is lehet

Akár magánszemélyként akar ingatlant eladni, akár nap, mint nap foglalkozik valaki ingatlanok adásvételével, azok hirdetésével, kiemelten fontos számára, hogy az érdeklődők minél könnyebben és gyorsabban ráleljenek a hirdetéseire és érkezzenek az érdeklődő telefonhívások. Ezt könnyíti meg jelentősen az Ingatlantájoló.hu új, most induló hirdetés-kiemelési licitrendszere.

Szerző(k): Szepesi Anita
06.
01.
14:07

A kormányzati hirdetések négymilliárdos osztalékot hoztak Balásy Gyulának

A kormányzati és állami céges hirdetéseket megjelentető, illetve kampányokat lebonyolító két Balásy-cég összesen 4 milliárd 208 millió forint osztalékot fizet a tulajdonosának - írta meg a friss céges beszámolók alapján a 24.hu.

Szerző(k): Domokos Erika
05.
25.
15:05

A csapból is alkohol(reklám) folyik hamarosan

Három év alatt a tavalyi 6,6 milliárdról 7,7 milliárd dollárra emelkedhetnek az alkoholos italok népszerűsítésére fordított reklámkiadások. Bár az alkoholmárkák az átlag kétszeresét költik el a televíziókban, a közönség zsugorodása évente 2,4 százalékkal veti vissza a ráfordításokat.

Szerző(k): Molnár Csaba
05.
21.
10:40

Kampányba kezd a BKK, hogy az utasok visszatérjenek

Reklámkampányba kezd a Budapesti Közlekedési Központ (BKK), hogy az emberek térjenek vissza a tömegközlekedéshez. A szerződés keretösszege nettó 150 millió forint, amely elmarad a milliárdos kormányzati költésektől, de egy veszteséges cég esetében túlzó lehet - írja a Népszava.

Szerző(k): Szász Péter
05.
19.
07:58

Nem sajnálják a pénzt Karácsony karaktergyilkosságára

Napok alatt több millió forintot költött a Fidesz azokra az internetes reklámokra, amelyek célja Karácsony Gergely lejáratása. A YouTube-on megjelenő videók legalább öt másodpercig lavakarhatatlanok a képernyőről.

Szerző(k): Komócsin Sándor
05.
09.
08:44

Bejött az Apple húzása, a Facebook nagy bánatára

A Flurry Analitics elemzőcég 2,5 millió készüléken végzett felmérése alapján bejött az Apple újítása hogy az alkalmazások már csak felhasználói engedély birtokában továbbíthatják a rólunk begyűjtött adatokat. Ez az a lehetőség, ami miatt a Facebook hatalmas patáliát csapott, hiszen komolyan belerondít üzleti modelljükbe.

Szerző(k): Szász Péter
04.
28.
09:29

Lecsapott a dagadt macska a tejfölre

Az elemzők ugyan számítottak rá, hogy az internetes szolgáltatásokat kínáló cégek nagy használt látják a pandémiával járó bezártságnak, miután az otthon ülő emberek többet interneteznek, ám a Google szárnyalás ennek tükrében is meglepő.

Szerző(k): Komócsin Sándor
02.
05.
17:05

Most érdemes igazán kőművesnek lenni

Szállítás/logisztika, fizikai és segédmunka, személy- és vagyonvédelem, vendéglátás és idegenforgalom – az idei keresések alapján ezek a legkelendőbb álláskategóriák, míg a legnagyobb növekedés most egyértelműen az építőipari állásoknál látható

Szerző(k): Molnár Csaba
01.
28.
20:58

Átverik a zöld címkékkel a vevőket az európai cégek

Számos cég a weboldalán a valóságosnál környezettudatosabbnak és környezetkímélőbbnek tünteti fel magát, az esetek 42 százalékában az állítások túlzóak, hamisak vagy megtévesztőek – mondja az Európai Bizottság.

Szerző(k): Rácz Gergő